#1
Hallo,
is de mate waarin je voortanden verdoven een goede indicatie voor de puurheid van coke? De coke die ik nu heb heeft dit effect al merkbaar bij 20mg.
Ik snap dat de enige manier om de puurheid te meten is door het naar een testservice te brengen, wat ik ook nog wil doen.
Een aantal weken geleden had ik coke gehaald en die had dit verdovende effect in zijn geheel niet. Ik werd er ook extreem gejaagd van en brandde enorm in m'n neus. Kan dit komen door versnijding met caffeine? Ik ben bekend met de effecten van speed (meer dan met die van coke) dus die herken ik wel. Speed werkt bij mij ook extreem lang door.
Ik gebruik zeer zelden dus van tolerantie is geen sprake. Ik ben ook erg gevoelig voor uppers en heb nu voor het eerst een lijn coke afgewogen en ben erachter gekomen dat ik in het verleden veel te grote lijnen trok. Bij een lijn van 30mg heb ik al effecten (bij deze coke in elk geval). Sterker nog als ik meer neem nemen vooral de vervelende effecten toe.
Groeten!
ps. ik zie nu dat ik dit in de Coke subforum had moeten plaatsen, maar kan het bericht niet verplaatsen klopt dat?
is de mate waarin je voortanden verdoven een goede indicatie voor de puurheid van coke? De coke die ik nu heb heeft dit effect al merkbaar bij 20mg.
Ik snap dat de enige manier om de puurheid te meten is door het naar een testservice te brengen, wat ik ook nog wil doen.
Een aantal weken geleden had ik coke gehaald en die had dit verdovende effect in zijn geheel niet. Ik werd er ook extreem gejaagd van en brandde enorm in m'n neus. Kan dit komen door versnijding met caffeine? Ik ben bekend met de effecten van speed (meer dan met die van coke) dus die herken ik wel. Speed werkt bij mij ook extreem lang door.
Ik gebruik zeer zelden dus van tolerantie is geen sprake. Ik ben ook erg gevoelig voor uppers en heb nu voor het eerst een lijn coke afgewogen en ben erachter gekomen dat ik in het verleden veel te grote lijnen trok. Bij een lijn van 30mg heb ik al effecten (bij deze coke in elk geval). Sterker nog als ik meer neem nemen vooral de vervelende effecten toe.
Groeten!
ps. ik zie nu dat ik dit in de Coke subforum had moeten plaatsen, maar kan het bericht niet verplaatsen klopt dat?