Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn coke reageert niet op EZ purity kit

mijn coke reageert niet op EZ purity kit

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#1
madhatter zei:
ja ma ik rook niet
Klik om te vergroten...

Mijn ma gelukkig ook niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
madhatter zei:
dealer zei dat hij het base inkrijgt en zelf uitwast 🤣 geurt naar plastiek verbrand rubber en kosten maar 40€ in amsterdam via darkweb. reageerde niet op zo een EZ purity kit dus daarmee vertrouw ik het niet.
Klik om te vergroten...
Dat is echt stompzinnige marketing van incapabele dealers.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Dat is echt stompzinnige marketing van incapabele dealers.
Klik om te vergroten...
ja begrijp er echt niets van wat hij daarmee bedoelt eigelijk. ik denk dat het dimethocaine is ofzoiets maar zal wachten op uitslag en het hier posten. zal dagje uitstap worden naar nederland ole
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
madhatter zei:
dealer zei dat hij het base inkrijgt en zelf uitwast 🤣 geurt naar plastiek verbrand rubber en kosten maar 40€ in amsterdam via darkweb. reageerde niet op zo een EZ purity kit dus daarmee vertrouw ik het niet.
Klik om te vergroten...
Welkom op het forum @madhatter. Om de pret meteen maar even te drukken (al zie ik dat velen me al voor zijn gegaan): speculeren over drugs is niet toegestaan op het forum. Het noemen van prijzen ook niet. Lees de forumregels nog even goed door (https://drugsforum.nl/help/terms/), want ook prijzen noemen is niet toegestaan.

Je krijgt voor nu een waarschuwing, maar een volgende keer is het een ban.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5

Mevrouw Pløp zei:
Welkom op het forum @madhatter. Om de pret meteen maar even te drukken (al zie ik dat velen me al voor zijn gegaan): speculeren over drugs is niet toegestaan op het forum. Het noemen van prijzen ook niet. Lees de forumregels nog even goed door (https://drugsforum.nl/help/terms/), want ook prijzen noemen is niet toegestaan.

Je krijgt voor nu een waarschuwing, maar een volgende keer is het een ban.
Klik om te vergroten...

Maar.... is drugs met speculoos dan toegestaan? :thinking:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
Maar.... is drugs met speculoos dan toegestaan? :thinking:
Klik om te vergroten...
Zolang er niet gespeculeerd word over de dosis... :wink:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Zolang er niet gespeculeerd word over de dosis... :wink:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."