#1
ja ma ik rook niet
Mijn ma gelukkig ook niet.
ja ma ik rook niet
Dat is echt stompzinnige marketing van incapabele dealers.dealer zei dat hij het base inkrijgt en zelf uitwast 🤣 geurt naar plastiek verbrand rubber en kosten maar 40€ in amsterdam via darkweb. reageerde niet op zo een EZ purity kit dus daarmee vertrouw ik het niet.
ja begrijp er echt niets van wat hij daarmee bedoelt eigelijk. ik denk dat het dimethocaine is ofzoiets maar zal wachten op uitslag en het hier posten. zal dagje uitstap worden naar nederland oleDat is echt stompzinnige marketing van incapabele dealers.
Welkom op het forum @madhatter. Om de pret meteen maar even te drukken (al zie ik dat velen me al voor zijn gegaan): speculeren over drugs is niet toegestaan op het forum. Het noemen van prijzen ook niet. Lees de forumregels nog even goed door (https://drugsforum.nl/help/terms/), want ook prijzen noemen is niet toegestaan.dealer zei dat hij het base inkrijgt en zelf uitwast 🤣 geurt naar plastiek verbrand rubber en kosten maar 40€ in amsterdam via darkweb. reageerde niet op zo een EZ purity kit dus daarmee vertrouw ik het niet.
Welkom op het forum @madhatter. Om de pret meteen maar even te drukken (al zie ik dat velen me al voor zijn gegaan): speculeren over drugs is niet toegestaan op het forum. Het noemen van prijzen ook niet. Lees de forumregels nog even goed door (https://drugsforum.nl/help/terms/), want ook prijzen noemen is niet toegestaan.
Je krijgt voor nu een waarschuwing, maar een volgende keer is het een ban.
Zolang er niet gespeculeerd word over de dosis...Maar.... is drugs met speculoos dan toegestaan?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."