#1
hoi allemaal,
Ik ben momenteel onder invloed van cocaïne, ik heb gevochten met iemand terwijl ik onder invloed was/ben.
Tijdens dit gevecht ben ik twee keer op mijn hoofd gevallen, toen ik viel zag ik beide keren sterretjes.
Omdat ik natuurlijk onder invloed ben, voel ik de pijn niet optimaal. Ik heb wel lichtelijk hoofdpijn..
Zal ik de huisartsenpost bellen voor advies..?
Alvast bedankt!
Pablo24
Ik ben momenteel onder invloed van cocaïne, ik heb gevochten met iemand terwijl ik onder invloed was/ben.
Tijdens dit gevecht ben ik twee keer op mijn hoofd gevallen, toen ik viel zag ik beide keren sterretjes.
Omdat ik natuurlijk onder invloed ben, voel ik de pijn niet optimaal. Ik heb wel lichtelijk hoofdpijn..
Zal ik de huisartsenpost bellen voor advies..?
Alvast bedankt!
Pablo24