Niet om je bang te maken maar schade aan je hoofd is altijd wel een aandachtspuntje. Er is namelijk kans dat er schade aan de hersenen is zoals een scheur of een bloeding wat vaak later op de dag pas merkbaar kan worden. Ik ben laatst in volle vaart tegen een deurpost gelopen, maar echt kei kei hard, ik heb echt tien minuten staan wankelen op mijn benen ik werd helemaal misselijk in mijn hele lijf. Dat was ook in de nacht. Ik heb de huisartsenpost gebeld en ben langsgekomen omdat ze het niet vertrouwde. Uiteindelijk was alles oké en hoefde ik niet eens een hechting. De arts zei wel dat het goed was dat ik gebeld had.
#7
hoi allemaal,
Ik ben momenteel onder invloed van cocaïne, ik heb gevochten met iemand terwijl ik onder invloed was/ben.
Tijdens dit gevecht ben ik twee keer op mijn hoofd gevallen, toen ik viel zag ik beide keren sterretjes.
Omdat ik natuurlijk onder invloed ben, voel ik de pijn niet optimaal. Ik heb wel lichtelijk hoofdpijn..
Zal ik de huisartsenpost bellen voor advies..?
Alvast bedankt!
Pablo24