#1
In me jaartje dat ik dakloos ben en base heb ik heel wat meegemaakt maar dit slaat alles, heb 2 uur lang moeten bedelen om een bankoe te maken vervolgens een grote steen gekocht, loop ik naar Leiden cs, raak k me bal kwijt, helemaal para en boos overal gezocht maar niks gevonden, dus ik ga opnieuw geld regelen na 5 minute een donnie gemaakt, nog geen 2 minute komt er een groepje gasten met gucci petjes en trainingspakke naar me toe om een pakkie aan te bieden, ik base alleen maar en snuif niet dus ik weigerde het te kopen, en ik had mar een joet zei ik tegen ze, uiteindelijk gekocht om van ze af te zijn 1 pakkie voor een joetje, ik dacht dat ik zwaar was genaaid, helemaal chagerijnig en scheldend een steegje ingelopen en geproefd, was het gewoon topkwaliteit rauwe WTF heb enorm veel spijt dat ik hun nummer weigerde op te slaan