Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeluk bij een ongeluk?

geluk bij een ongeluk?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
annoniemmLid
01-01-2024, 00:00
#1
In me jaartje dat ik dakloos ben en base heb ik heel wat meegemaakt maar dit slaat alles, heb 2 uur lang moeten bedelen om een bankoe te maken vervolgens een grote steen gekocht, loop ik naar Leiden cs, raak k me bal kwijt, helemaal para en boos overal gezocht maar niks gevonden, dus ik ga opnieuw geld regelen na 5 minute een donnie gemaakt, nog geen 2 minute komt er een groepje gasten met gucci petjes en trainingspakke naar me toe om een pakkie aan te bieden, ik base alleen maar en snuif niet dus ik weigerde het te kopen, en ik had mar een joet zei ik tegen ze, uiteindelijk gekocht om van ze af te zijn 1 pakkie voor een joetje, ik dacht dat ik zwaar was genaaid, helemaal chagerijnig en scheldend een steegje ingelopen en geproefd, was het gewoon topkwaliteit rauwe WTF heb enorm veel spijt dat ik hun nummer weigerde op te slaan
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
annoniemm zei:
In me jaartje dat ik dakloos ben en base heb ik heel wat meegemaakt maar dit slaat alles, heb 2 uur lang moeten bedelen om een bankoe te maken vervolgens een grote steen gekocht, loop ik naar Leiden cs, raak k me bal kwijt, helemaal para en boos overal gezocht maar niks gevonden, dus ik ga opnieuw geld regelen na 5 minute een donnie gemaakt, nog geen 2 minute komt er een groepje gasten met gucci petjes en trainingspakke naar me toe om een pakkie aan te bieden, ik base alleen maar en snuif niet dus ik weigerde het te kopen, en ik had mar een joet zei ik tegen ze, uiteindelijk gekocht om van ze af te zijn 1 pakkie voor een joetje, ik dacht dat ik zwaar was genaaid, helemaal chagerijnig en scheldend een steegje ingelopen en geproefd, was het gewoon topkwaliteit rauwe WTF heb enorm veel spijt dat ik hun nummer weigerde op te slaan
Klik om te vergroten...
Ik gun het je dat het je gaat lukken om je geld te gebruiken om jezelf steeds een beetje verder te helpen. Uit je post begrijp ik dat je nogal de dragon aan het chasen bent. Maar daarmee haal je jezelf constant naar beneden. De dynamiek begrijp ik hoor: als je op straat leeft en iedereen naar tegen je doet, tuurlijk, dan wil je graag even een high meemaken om dat te vergeten. Maar onthoud ook wel dat je je daarna nog extra kut voelt, en dan je dan ook nog niks hebt gedaan aan de problemen waarmee je kampt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."