Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlakkerige coke

Plakkerige coke

39 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Levamisol is ook iets wat je er niet uit kunt koken en supermix ook niet (hoewel je aan de reactie bij het uitkoken wel al vaak kunt zien of het om systeemblokken gaat (blokken die hier opnieuw zijn versneden en geperst) of om originele blokken uit zuidamerika.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel vaker samples gezien waarbij 83 of 84% testuitslag terug kwam, maar die wel 9.2 strepen uitkookten (deze waren met een zeilboot hierheen gehaald naar de canarische eilanden, dat lukt tegenwoordig niet meer schijnbaar). Uitkoken is ook niet de meest betrouwbare methode om de puurheid te testen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
dupont zei:
Mwah. Ik heb mijn dealer wel eens gevraagd of hij zijn eigen spul wel eens had gehad. Hij zei toen iets in de trant van "ik kijk wel uit". Eigenlijk zegt @caninus dat hier ook.

Ik denk dat een slimme leverancier er ook nooit aan begint want dat heeft een hele grote kans om fout af te lopen. Never get high on your own supply.
Klik om te vergroten...

Nou dan excuseer ik me meteen.
g
glimmendWitLid
01-01-2024, 00:00
#4
caninus zei:
En wat is dat nou weer voor gelul over de logo's? Ik weet exact welke blokken origineel zijn en welke systeem blokken die hier geperst zijn (incl.logo)
Klik om te vergroten...
Logo's en blokken. Volgens mij noemen.we dat tegels en stempels. Bij nieuw geperste blokken is duidelijk verschil te zien blok is vaak beetje stoffig en geen stempel. Maar ook stempel zecht niet alles .tegels hebben dan wel goede en bekende Zelfde maker . Maar een ander seizoen meer minder regen iets meer zon. maakt ook al veel verschil in het bekende product. Beste is !!!bouw lab kook rauw naar rock/borrie, rewind it to S. Dan heb je schonere zachte snuif. Maar er wordt al gekloot en gemengd van af moment dat de landbouw gedaan is en verwerking naar product begint. Niks is zeker en alles is goed of slecht. Nu al 30 jaar af en aan genietende gebruiker .van alles gezien en geleerd. Een persoonlijke smaak is voor iedereen anders...o en btw goede coke bestaat niet. Peace out
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#5
glimmendWit zei:
Logo's en blokken. Volgens mij noemen.we dat tegels en stempels. Bij nieuw geperste blokken is duidelijk verschil te zien blok is vaak beetje stoffig en geen stempel. Maar ook stempel zecht niet alles .tegels hebben dan wel goede en bekende Zelfde maker . Maar een ander seizoen meer minder regen iets meer zon. maakt ook al veel verschil in het bekende product. Beste is !!!bouw lab kook rauw naar rock/borrie, rewind it to S. Dan heb je schonere zachte snuif. Maar er wordt al gekloot en gemengd van af moment dat de landbouw gedaan is en verwerking naar product begint. Niks is zeker en alles is goed of slecht. Nu al 30 jaar af en aan genietende gebruiker .van alles gezien en geleerd. Een persoonlijke smaak is voor iedereen anders...o en btw goede coke bestaat niet. Peace out
Klik om te vergroten...
Serieus? Heb je nu speciaal een account aangemaakt om dit bericht te typen? Wat probeer je nu te zeggen, dat je in die 30 veel gezien, maar weinig nuttige dingen geleerd hebt. En blijkbaar uiteindelijk ook niet de juiste mensen hebt leren kennen (maar dat kan ook te maken hebben met je gebruik, de meeste bekenden van mij hebben het niet zo op eindgebruikers)
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo ,
Ik heb sinds kort een nieuwe dealer het gaat om een antiliaan ik heb 5 gram van hem gekocht het is een half vingertje hij zei dat het puur was zeggen ze allemaalπŸ€£πŸ˜…
Toen ik thuis kwam kon ik de coke met mijn handen opbreken het leek wel kauwgom klei achtig als ik het met een pasje fijn druk op een bord blijft het plakken
Als het even heeft gelegen kunje het wel superfijn crushen tot poeder
Ik heb 2 lijnen neergelegd de eerste lijn viel echt goed superchillen de 2e lijn heeft zoon 2 uur op het bord gelegen toen ik deze opsnoof leek de lijn niet egaal naar binnen te komen was wat klonterig
Nog nooit zoon coke gezien of gehad ik had wel neuspijn en als ik mn vinger in mn neus deed was t bloederig en redelijk verstopt
Zo ziet het spul eruit zie fotos20230422_212250.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wij kunnen niets zeggen of speculeren over de kwaliteit.
Halve vinger, negen strepen, puur, dubbeldikke duim,... uitspraken die weinig onderbouwing hebben zonder zwart op wit testresultaat van een herkend testcentrum.
Laten testen dus en dan heb je zekerheid.
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Wij kunnen niets zeggen of speculeren over de kwaliteit.
Halve vinger, negen strepen, puur, dubbeldikke duim,... uitspraken die weinig onderbouwing hebben zonder zwart op wit testresultaat van een herkend testcentrum.
Laten testen dus en dan heb je zekerheid.
Klik om te vergroten...
Ik hoor horror verhalen over coke die gemixt word op de antillen met levimasol je kunt er ledenmaten mee verliezen ?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
uberdolledokus zei:
Ik hoor horror verhalen over coke die gemixt word op de antillen met levimasol je kunt er ledenmaten mee verliezen ?
Klik om te vergroten...

70% van samples getest in Zwitserland en Duitsland zit er een kleine percentage levamisole in versneden. Als je dagelijks enkel grammen wegsnuift zal dat zeker geen goed doen aan je neus maar dat heb je met puur spul ook. Zoals eerder gezegd, testen! Dan ben je zeker en ga je geen last hebben van horror verhalen.
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
70% van samples getest in Zwitserland en Duitsland zit er een kleine percentage levamisole in versneden. Als je dagelijks enkel grammen wegsnuift zal dat zeker geen goed doen aan je neus maar dat heb je met puur spul ook. Zoals eerder gezegd, testen! Dan ben je zeker en ga je geen last hebben van horror verhalen.
Klik om te vergroten...
Oke gozer ik ga hem donderdag laten testen .
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
uberdolledokus zei:
Oke gozer ik ga hem donderdag laten testen .
Klik om te vergroten...

Versneden is niet slecht op zich, doch inderdaad geldt enkel: laten testen.

Laat het ons zeker weten.
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
Als het er zo uit ziet, is er komende donderdag niets meer van over. 😜
Klik om te vergroten...
Ik pak bijna nooit
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lemmy zei:
Versneden is niet slecht op zich, doch inderdaad geldt enkel: laten testen.

Laat het ons zeker weten.
Klik om te vergroten...
Breng hem donderdag weg dus jullie horen het volgende week donderdag
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is vandaag koningsdag de ggd is gesloten dus het duurt een week langer
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Versnijd het wat fijn met bankkaart, daarna 30 sec microgolf (niet de max potentie) en check het verschil.
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#16
GABA-B Bonanza zei:
Versnijd het wat fijn met bankkaart, daarna 30 sec microgolf (niet de max potentie) en check het verschil.
Klik om te vergroten...
Het spul is al uitgehard het heeft 1 dag in brokjes op een schoteltje gelegen je kunt het nu zo fijn crushen 20230427_135336.jpg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als het er zo uit ziet, is er komende donderdag niets meer van over. 😜
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is gewoon normaal. Pure coke kan plakkerig zijn. Bewaren in koelkast of met manitol beetje in de molen gooien. wg 2 gr bij 5 puur. Hou je gewoon goeiw poeder en is aterk zat. Pure coke kan je niet snuiven. Dan krijg je bloedneus
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
uberdolledokus zei:
Ik pak bijna nooit
Klik om te vergroten...

Je neemt het. :smirk:
u
uberdolledokusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Brakka Mang zei:
Is gewoon normaal. Pure coke kan plakkerig zijn. Bewaren in koelkast of met manitol beetje in de molen gooien. wg 2 gr bij 5 puur. Hou je gewoon goeiw poeder en is aterk zat. Pure coke kan je niet snuiven. Dan krijg je bloedneus
Klik om te vergroten...
Ik ga tog geen goede coke mixenπŸ˜‰ ik hoop dat het puur is hij knalde wel echt hoor ,de laatste keer coke was in 2011 dus mischien komt het omdat ik geen tolerantie meer heb dat hij zo hard aankwam aleen die bloedneus die ik had na 2 lijnen had ik vroeger nooit met die gemixte shit
Volgens mn dealer is het puur ,
oudere antiliaan ver over de 50 kwam betrouwbaar en als een echte vakman over, en over 2 weken weet ik hoe goed het spul is dus fingers crossed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."