Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslechte ervaringen spacecake

slechte ervaringen spacecake

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RWSchwarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb even een vraagje. Ik had een eigen kweekje gedaan dit seizoen en had de boter extractie uitgevoerd, en er brownies van gebakken. Maar het effect is absoluut niet lekker, ik werd niet high of stoned. Wel kreeg ik duidelijk merkbare prikkels in handen, gezicht, achterhoofd en andere plaatsen. Alsof ik iets aanraakte op die plaatsen maar dat was dus niet zo. Ook af en toe een plotseling angstgevoel met een boel adrenaline, dan weer een hele tijd niets. Dit duurde enkele uren. In mildere vorm had ik dit toen ik te lang met mijn neus over gedroogde wiet heen stond. Als ik gewoon wat coffeeshop weed rook heb ik geen abnormale verschijnselen, maare nu weet ik niet of mijn wiet slecht is of dat dit enkel het gevolg is van de puurdere vorm van de THC dan die je rookt. Ik sta niet te springen om dat nu direct even met een sjekkie uit te proberen ook. Iemand ervaring hiermee?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als dit 1 van je eerste keren spacecake is dan ligt het daar aan. Eerste keer spacecake is heeeeeeeeel anders dan de eerste keer blowen!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook al een jaar of 6 wiet maar heb het gewoon nog nooit gegeten terwijl ik dit wel al jaren een keer wil proberen. :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vond mijn eerste keer ene volleidge cakeje echt heel leuk.. dat was met nog wat alcohol bij en verder geen weed, maar was wel lekker effect
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja mijn eerste x spacecake was ook geweldig, pas 2maanden terug ofzo.

had met 4 man een cake met 5 gram gegeten, sloeg heerlijk in, echt heel high ipv stoned
(ook niet te vergelijken met puur roken)

Ben na n tijdje lekker op n matras gaan liggen in de kamer en op de muziek liggen spacen, allemaal landschappen gezien :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."