Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen aantal vragen over kweken..

Een aantal vragen over kweken..

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nja ik heb dus nog nooit zelf wiet gekweekt en heb er ook 0,0 verstand van dus ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen..

http://www.azarius.nl/product3_12_2_top_44_nirvana.html

in de beschrijving staat ''Top 44 is een sterke plant die makkelijk te kweken is, een goede soort voor de beginnende kweker''
dus in principe zou het gewoon moeten lukken met deze zaadjes voor mn eerste keer toch? maar wat doe ik nu precies met de zaadjes.. ik krijg ze dus binnen met de post, vervolgens stop ik ze gewoon achter in mn tuin in de grond en w8 ik 8-9 maanden en dan is het klaar?

sorry voor de misschien domme vragen, maar ik heb er echt totaal geen verstand van..
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou als ik jou was niet zomaar de zaatjes 8er in de tuin stoppe en wachte tot se uit komen...

Pak eerst een kleine bloempot en laat daar eerst rustig je zaatjes uitkomen en als ze ongeveer 14 cm zijn moet je je plant overpotte naar een groote cementbak... zo is je plant nog verplaats baar en hij heefd genoeg ruimte om te groeien...

en nog 1 handige tip is dat je er wel voeding bij moet doen...
Je wiet word lekkerder... de plant groeit sneller en krijgt grootere toppen... =P



teminste... zo doe ik ut =p
en 0.8 kilo per plant is nie egt slecht denk ik :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je buiten kweekt dan kun je niet heel het jaar door kweken. Het seizoen is al voorbij. Voor buitenkweek kan je beter een sativa soort pakken zoals haze. Deze plant wordt groter dan de indica en heeft een beter THC - CBD verhouding. Een hoger THC % en lager CBD % dan indica. Vind ik persoonlijk beter. Dus je zou nog moeten wachten tot het voorjaar.

Je zou wel binnen kunnen kweken. Eerst je zaden laten ontkiemen, groei en dan in bloei zetten. Kost je max. 8 weken. Licht erop, voeding en water. Op internet is genoeg te vinden over kweken. Je kan het vrij simpel houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."