#1
Nja ik heb dus nog nooit zelf wiet gekweekt en heb er ook 0,0 verstand van dus ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen..
http://www.azarius.nl/product3_12_2_top_44_nirvana.html
in de beschrijving staat ''Top 44 is een sterke plant die makkelijk te kweken is, een goede soort voor de beginnende kweker''
dus in principe zou het gewoon moeten lukken met deze zaadjes voor mn eerste keer toch? maar wat doe ik nu precies met de zaadjes.. ik krijg ze dus binnen met de post, vervolgens stop ik ze gewoon achter in mn tuin in de grond en w8 ik 8-9 maanden en dan is het klaar?
sorry voor de misschien domme vragen, maar ik heb er echt totaal geen verstand van..
http://www.azarius.nl/product3_12_2_top_44_nirvana.html
in de beschrijving staat ''Top 44 is een sterke plant die makkelijk te kweken is, een goede soort voor de beginnende kweker''
dus in principe zou het gewoon moeten lukken met deze zaadjes voor mn eerste keer toch? maar wat doe ik nu precies met de zaadjes.. ik krijg ze dus binnen met de post, vervolgens stop ik ze gewoon achter in mn tuin in de grond en w8 ik 8-9 maanden en dan is het klaar?
sorry voor de misschien domme vragen, maar ik heb er echt totaal geen verstand van..