Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddothee invriezen ?

paddothee invriezen ?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik dnek niet dat het kwaad kan ze in te vriezen dat niet

maar als je ze ontdooit gewoon ergens neerzetten en rustig laten ontdooien en niet in de magneton gooien ofzo
b
bandicootLid
01-01-2024, 00:00
#2
dus thee van paddos , zou ik deze kunnen invriezen ,
en later terug ontdooien en opwarmen in microgolf ?

indien er verliezen zijn , hoeveel % zou dit +- zijn ?

iemand ervaring ?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dit is een vraag voor bal0n,

maar ik zou zeggen dat met het invriezen nix verloren gaat
alleen het opwarmen met een magnetron zorgt voor afbraak van het actieve bestandsdeel...

maar je kan natuurlijk ook je paddo's bewaren om daarmee een andere keer thee te zetten! toch?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dude, steek er een stokje in en maak paddothee ijsjes ofzo :mrgreen:
(lijkt me wel goor trouwens :kots: )

Als je het weer wilt ontdooien kan je het beter gewoon normaal doen, niet met de magnetron gaan kloten, die husselt met de moleculen enzo om het warm te maken.. en die moleculen heb je juist nodig :wink:.
Een warmhoudplaatje ofzo zou wel moeten werken (of gewoon weer in de theepot..)
Gewoon niet de temperatuur over 40C laten gaan en je zit goed.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Radeon915 zei:
Dude, steek er een stokje in en maak paddothee ijsjes ofzo :mrgreen:
(lijkt me wel goor trouwens :kots: )
Klik om te vergroten...


:kots: ik krijg ze amper binnen op kammer tempratuur laat staan op een stokje :tongueout:



on topic: waarom zou je ze willen in vriezen ?? paddo-soep lijkt me nog beetje normaal om intevriezen omdat je normale soep ook invriesd maar paddo-thee lijkt me gewoon absurt heb jij ooit al gewone thee ingevriesd ??

en volgens mij gaan er wel enkele stoffen verloren en dacht ergens te lezen hebben over heated paddo-soep iets van een 25% van de actieve stoffen verloren gaat kan meer of midner zijn weet de bron ook niet meer dus dat 25% verlies moet je niet op vertrouwen
b
bandicootLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb nog 'natte' paddos liggen in de ijskast daarom

ik ga ze in soep mengen en invriezen denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."