Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweek Kasten

Kweek Kasten

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey heb op het forum gezocht en vindt niets,

Als jullie links hebben van zelf gemaakte Kweek Kasten enzo,

Drop hier de link,

groetjes
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://igrow.nl/PrMaster.aspx?katNr=95
http://www.dekweekconcurrent.nl/shop/in ... 52ab771eb3
http://www.g-tools.nl/
http://www.growtank.nl/
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#3
zon grow ton is perfekt voor 1e grote plant
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo´n kweekketel is ook niks. Daar kunnen soms wel 200 tot 300 planten in op een vierkante meter. Maar hoe meer planten je hebt hoe groter risico op een celstraf. Ik geloof dat je bij 257 planten een celstraf riskeert. Je haalt er toch niet meer af dan kan. Hoe meer ruimte een plant heeft hoe groter deze wordt en er meer aankomt.

Je kan dan beter de http://www.things4sale.nl/G-Kit%20Plus% ... tomaat.htm nemen.

Minder planten dus geen celstraf maar enkel spullen kwijt, boete of taakstraf. Een ook nog redelijk veilig. Je kan er een brandblusinstallatie inzetten en bijna volledig automatisch kweken. En ik denk dat 500 gram een slechte oogste zal zijn dan. En bij de eerste oogst zal je de investering er wel uit halen.

Hier staan er een aantal op een rij.
http://www.things4sale.nl/assortiment.htm
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#5
is wel zeer leuk,
Maar wanneer het meer dan 600eu kost is het wel veel geld,
ik denk dat ik in Ikea een metalen kast ga kopen,
een lucht systeempje in zet,
zelf een lamp koop
en zo ga kweeken

daar heb je wel genoeg keus uit kasten :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ijzeren kast?

Ik zou ze dan wel stevig isoleren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."