Er zijn mensen wanhopig genoeg om ze te roken, maar lekker schijnt het niet te zijn.
#2
Hallo,
vandaag was ik de toprot van m'n vrouwelijke wietplanten aan het verwijderen, toen ik merkte dat er zaadjes aangroeien.
Wil dit zeggen dat m'n vrouwtjes bevrucht zijn en zodoende niet echt goed meer zijn om op te roken? Of komen die zaadjes bij ieder vrouwtje voor?
Alvast bedankt!
#3
Zaad is heet als je het inademd.
Wist ik veel dat dat zaad was. Het zat ertussen toen ik draaide op een donker aanrecht, bij iemand anders thuis. Ik gokte op een peperkorrel en had er schijt aan.
Heet en een smerige smaak. bah.
Niet oprauchen.
#4
Als ze buiten staan is het waarschijnlijk door stuifmeel van een mannelijke plant dat is komen aanwaaien. Als er niet teveel zaadjes ontwikkeld worden kan je je wiet nog oproken.
Of je hebt een hermafrodiet, dat kan ook.
#5
En haal je die zaadjes er dan uit om te smoken of smoke je dat gewoon mee?
#6
Die haal je eruit
#7
vanzaadjes krijg je hoofdpijn en ontploft je stickkie .....
#8
Maar haal ik de zaadjes er uit, dan kan ik de weed gewoon oproken en high worden?
#9
Ja
#10
Je hebt zowiezo altijd wel een paar zaadjes, maar het kan zijn dat ze bevrucht is. Die van mij zijn dit jaar bevrucht door een groot hennep veld hier vlakbij. Maar de wiet is nog steeds uitstekend te roken.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.