Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroeihandleiding gezocht

Groeihandleiding gezocht

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Aangezien de eerste voorjaarszon zich aangeboden heeft, zou ik mijn cannabis-zaadjes (SuperSkunk) willen planten, na het ontkiemen natuurlijk. :P

Maar het ontbreekt me aan een gepaste handleiding.

Op nirvana.nl staat er inderdaad een uitgebreide, maar die is echt voor meer ervaren groeiers met lampen enzovoort.

Wie kent er een laagdrempelige maar betrouwbare handleiding voor ontkiemen + laten groeien, binnen/buiten, maar alvast zonder lampen en andere exhuberante installaties?

Bedankt!
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Staat allemaal in dit topic: http://www.wietforum.nl/De-Basis-Van-He ... 11973.html
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
zonder lampen = buiten lijkt mij :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hier een terrarium staan met van die hittelampen voor reptielen, misschien een hele stomme vraag, maar wat wil je van een beginner.. kan het daarmee?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Ik heb hier een terrarium staan met van die hittelampen voor reptielen, misschien een hele stomme vraag, maar wat wil je van een beginner.. kan het daarmee?
Klik om te vergroten...

Daar zou ik paddos inzetten !, heb je er ook een humidifier bij ? :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar dat was mijn vraag niet, ik heb namelijk zaadjes voor wietplantjes :P
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#7
beter pak je dan TL licht.... en het licht zo kort mogelijk op de zaailingen houden maar niet te kort anders verbranden ze...

en koop je een mini kweekkas om in te ontkiemen.... werkt veel makkelijker :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yep, buiten zetten begin april, elke dag water, voeding optioneel, knippen in september :)

Volle grond of cement kuipen, buiten niet rommelen met kleinere potjes.

Hoe meer in de zon hoe beter :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
na het ontkiemen binnen gewoon buiten zetten (als het niet meer vriest), en alles gaat (bijna) vanzelf! :)

Gewoon water en voeding moe je dan nog weten hoe en wat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."