Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrowtent : welke lampen

Growtent : welke lampen

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hcoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ben al een flink aantal jaren niet meer met wiet kweken bezig geweest, maar het begint nu toch weer te kriebelen.

Ik wilde eigenlijk een klein growtentje van 60x60 aanschaffen. Vrij klein dus.

Wat zijn dan mijn opties voor lampen. Moet ik nog steeds minimaal een 400 watter natrium hebben, of zijn er inmiddels goede alternatieven voor een dergelijke oppervlakte?


Ik hoor het wel... bedankt !!

mvg
Marco
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#2
250 watt natrium is ook altijd een optie, die geeft iig genoeg licht voor een oppervlakte van 60x60 plus dat er minder warmte van af komt dan een 400watter .
daar zou ik voor gaan
h
hcoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thnx...

Vond een 400 watter ook wat veel voor een dergelijke oppervlakte ...

Ik ga me binnenkort de spullen es bij elkaar zoeken..

nogmaals bedankt ...
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#4
https://leafman.nl/ip65-spiegel-reflector-sylvania-bloeilamp-p-2498.html :mrgreen: [/url]
h
hcoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn alleen maar bloei lampen die in de lijst staan... wat gebruik je als groei lamp?

Mvg
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
geld teveel ?

koop maar een natriumlamp en begin daar me, 2% gebruikt eerst een groei en dan een bloei. Jij bent die 1% die andere is ermee gestopt .



:wave:
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#7
hcore zei:
Zijn alleen maar bloei lampen die in de lijst staan... wat gebruik je als groei lamp?

Mvg
Klik om te vergroten...
ze zijn ook geschikt voor de groei :wink:
h
hcoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke bedankt..


Geld teveel natuurlijk niet, maar als ik eenmaal aan de slag ben dan hou ik wel van wat experimenteren om laterna de resultaten te vergelijken.

Ik ga eens wat spullen bij elkaar zoeken..



bedankt ...
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#9
250 watt zou ik zeggen.

heb er toevallig gister een gekocht in de growsjoppa, wel moeten bestellen.

zeeer schattig lampje, met een voorschakelplaatje waar je een "Hello Kitty"sticker op zou verwachten ( zo klein, net echt )

zelf van plan dat te hangen in een kastje van 60x 80 cm oppervlakte ( nog te bouwen).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."