Afgaande op hoe de wiet eruit zag zou ik zeggen dat het een buitensoort is, not sure though.
Thnx voor je reply in ieder geval
#2
dat soortzaad ken ik niet ( is het en buiten of binnen soort?) beste tijd om te planten is na ijsheiligen (1mei) want dan vriest het bijna niet meer en zijn de temperaturen hoger ( normaal).
Ik heb hier wat Stella Blue zaadjes liggen, en zin om te tuinieren :P
De temperatuur begint de laatste dagen op te lopen, wat denken jullie buitengrowers, is dit een goed moment om te ontkiemen? Of ben ik al een beetje te laat? :P
Tenk joe verrie muts
#4
Had iets vroeger gekunt onder TL in de minikweekkas maar verders prima op tijd met kiemen. Na ijsheiligen hebben we definitief geen kans meer op vorst tot na de zomer check google als je niet weet wat ik bedoel
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.