#1
He ik heb 3 kleine peyote's. Twee zijn er 5 jaar en de andere 6.
Nu bij de twee dikkere exemplaren krijg ik nu aan de zijkant zo bruinige huid met zo barstjes in.
Moest het nodig zijn kan ik wel een foto plaatsen tegen volgende week. Maar kan iemand me zeggen wat ik verkeerd doe? Te veel water of te weinig?? Te veel zon?
Greetings
Nu bij de twee dikkere exemplaren krijg ik nu aan de zijkant zo bruinige huid met zo barstjes in.
Moest het nodig zijn kan ik wel een foto plaatsen tegen volgende week. Maar kan iemand me zeggen wat ik verkeerd doe? Te veel water of te weinig?? Te veel zon?
Greetings