#1
Super leerzaam, dank voor de post ![:)]()
TheAgeOfMen zei:Heb me 1e kweeksetje net soacked, giet hem vanacht 2u er weer af.
Ik heb het kweesetje van mushmush.nl , ik las dat het verstandig was om hem weer in het doosje te zetten zodat er geen licht aan de zeikanten komt (zeigroei?) ...
Als de paddos klaar zijn om geoogst te worden, kan je deze gewoon met je blote handen oogsten? (draaien) , of kan ik beter me handen wassen met alcohol+afspoelen?
Hoop dat hij goed gaat groeie, als ie dat doet zal ik er een report van maken![]()
TheAgeOfMen zei:Ik heb m precies 12u soacked, en hij zit nu in de zak,
Ik heb wel met mijn arm in de zak gemoeten om het bakje er in te plaatsten, dat zal het kweeksetje toch niet besmetten? , ik zie trouwens veel vlekken nu op de binnenkant zitten (condens), heb wel goed het water er uit laten lopen, tot op het laatste druppeltje.
Tevens zie ik niet veel van dat witte spul op de bovenkant van het substraat zitten, maar op de bodem zit wel een heleboel, als ik screens kijken van ppls die hier hebben, zit er naar mijn mening meer wit spul op de bovenkant, kan geen kwaad toch?
Ben benieuwd, zal volgende week wel weten of het wat wordt of niet
Thnx for info m8![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."