Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweeksetje in koelkast

Kweeksetje in koelkast

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik dacht zelfs nog wel veel lanegr..tot een half jaar ofzo
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik las ergens dat een maandje kon.

Ik ben benieuwd of het nog werkt!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
:hearteyes: Gratz!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey hey,

na mijn eerdere kweekavontuur heb ik een tijdje terug nog een kweeksetje gehaald. Toen ik m'n eerste haalde zei de verkoper tegen mij dat ik hem in de koelkast kon zetten als ik hem niet direct zou willen activeren. Ik heb er nu eentje al (een beetje vergeten enzo) een maandje ongeveer in de koelkast staan en ga hem vandaag toch maar eens soaken en activeren.

Iemand ervaring hiermee, of enig idee of dit nog de moeite waard is? Of heb ik 'm gewoon verpest door 'm zo lang in de koelkast te laten staan?

Alvast bedankt. Ik houd jullie sowieso op de hoogte. Ciao!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu, na zes en een halve week in de koelkast, heb ik hem vannacht gesoaked en nu staat hij in de zak. Duim voor me, resultaten zullen (hopelijk in gepaste trots) gemeld worden hier.

Ciao!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop het voor je!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Twee weken na het soaken beginnen de eerste miniatuur paddenstoeltjes hun kopjes op te steken! :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
henkie84 zei:
Twee weken na het soaken beginnen de eerste miniatuur paddenstoeltjes hun kopjes op te steken! :grin:
Klik om te vergroten...
keep updating :)
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik merk een duidelijk verschil tussen de eerste stoeltjes en de daarop volgende (wel allemaal 1e flush). De eerste zijn klein, donkerder gekleurd en dikker, terwijl de latere juist lang, slank en behoorlijk wit (steeltje) zijn.

Ik heb inmiddels al zo'n 46g (van voornamelijk die kleinere variant) op, verspreid over 1x 30g en twee keer een stuk minder tijdens/na zuipen. Erg aangenaam moet ik zeggen.

Vandaag een grote lading van de slankere variant geplukt, 126g om precies te zijn. Zit nu in totaal voor de 1e flush op 172g, met nog 6 stoeltjes in de set die het afwachten waard zijn. Daarna zal ik hem hersoaken.

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."