Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk met Haagse hopjes smaak

Hasjmelk met Haagse hopjes smaak

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo klinkt erg goed en lekker!
Ga ik zeker eens proberen =]

By the way, i.p.v. hasj wiet gebruiken (vervolgens uit zeven) is dat ook een mogelijkheid of word het dan te vies?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
ingredienten:
(3 personen)
2 gram hasj
halve liter melk
10 haagse hopjes
eetlepel roomboter
thermoscan


Verkruimel of verpoeder de hasj.
Doe de hasj in een pannetje met een eetlepel roomboter en een scheutje melk. en verwarm Deze, mag niet aan de kook. Doe dit in de thermoscan.
Doe in een schone zakdoek de haagse hopjes, leg die op een snijplank en sla er met wat zwaars op( of verzin een andere manier om ze klein te krijgen)
los die op in de overige melk, laat m even rusten als ie heeft gekookt.
Gooi dit in de thermoscan.

Hajs die je eet wordt meer dan 90% opgenomen. als je rookt krijg je ongeveer 45% binnen. let hier wel ff op als je ervan gaat drinken, kan soms een uurtje duren voordat ie echt inslaat
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ahhh lekker lekker lekker :grin: tsjaa zo zijn er 1000 en 1 varianten ... wietshakes heb ik wellis gemaakt .... maar wat je al zegt dat slaat in als een bom!!!!! je bent lang nog lauw terwijl ik normaal na een uurtje weer aan de gang kan hoor... maar dan kan ik de hele dag geen fuck meer!!!


greetzzz gtje
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
de wiet in de gesmolten boter laten weken, 50 graden niet warmer)dan de helft van de melk toevoegen, en ongeveer 25 minuten warm houden, net niet koken

de hopjes oplossen in de andere helft van de melk.

dan samenvoegen, zeven en in de thermoskan
(ff goed met een vork de wiet uitknijpen, zodat alle vocht eruit is)

je kan ook de wiet goed grinden, en dan net als recept, en dan een theezeefje bij het inschenken gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."