#1
Zo klinkt erg goed en lekker!
Ga ik zeker eens proberen =]
By the way, i.p.v. hasj wiet gebruiken (vervolgens uit zeven) is dat ook een mogelijkheid of word het dan te vies?
Ga ik zeker eens proberen =]
By the way, i.p.v. hasj wiet gebruiken (vervolgens uit zeven) is dat ook een mogelijkheid of word het dan te vies?