#1
Hoi ik heb mijn grootste plant waarvan ik nog steeds niet kan zien of het een jongetje of mannetje is maar in een grotere pot gezet. ik had deze keer maar 1 pot en 1 keer 30l bemestte tuingrond en kalk gekocht omdat het best wel duur was (€10) dus ik wou eerst 1 plantje redden om te kijken of het lukte.
Dit is de pot 15,5L met het gat dichtgeplakt
Dit is mijn tuin
Dit is de worm die onder mijn plant leeft in mijn kamer
maar er zitten wel meer levende wormen in mijn pot
Dit is de bemestte tuingrond die ik heb gekocht voor 1,50 bij de intratuin
De kalk, ongeveer 100 gram denk ik aardig veel voor zo weinig grond. eigenlijk wou ik ook nog beendermeel kopen maar ik wist niet zeker of dit van koeien botten afkwam of zo want ik ben veganist en perliet dat hadden ze niet bij de intratuin. dus de ingrediënten zijn (kalk ongeveer 100 gram,tuingrond%50,bemestte grond%50). bij deze foto zit alleen nog maar volle grond dus grond uit mijn eigen tuin en nog geen bemestte grond ik heb niet meer dan dit volle grond gedaan.
Hier kun je zien hoe gekneld hij zat in mijn 0,9 liter potjes
Het resultaat
De ongelukkigen
Dit is de pot 15,5L met het gat dichtgeplakt
Dit is mijn tuin
Dit is de worm die onder mijn plant leeft in mijn kamer
Dit is de bemestte tuingrond die ik heb gekocht voor 1,50 bij de intratuin
De kalk, ongeveer 100 gram denk ik aardig veel voor zo weinig grond. eigenlijk wou ik ook nog beendermeel kopen maar ik wist niet zeker of dit van koeien botten afkwam of zo want ik ben veganist en perliet dat hadden ze niet bij de intratuin. dus de ingrediënten zijn (kalk ongeveer 100 gram,tuingrond%50,bemestte grond%50). bij deze foto zit alleen nog maar volle grond dus grond uit mijn eigen tuin en nog geen bemestte grond ik heb niet meer dan dit volle grond gedaan.
Hier kun je zien hoe gekneld hij zat in mijn 0,9 liter potjes
Het resultaat
De ongelukkigen