Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn nieuwe pot met volle grond en kalk

Mijn nieuwe pot met volle grond en kalk

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik heb mijn grootste plant waarvan ik nog steeds niet kan zien of het een jongetje of mannetje is maar in een grotere pot gezet. ik had deze keer maar 1 pot en 1 keer 30l bemestte tuingrond en kalk gekocht omdat het best wel duur was (€10) dus ik wou eerst 1 plantje redden om te kijken of het lukte.

Dit is de pot 15,5L met het gat dichtgeplakt


Dit is mijn tuin


Dit is de worm die onder mijn plant leeft in mijn kamer :confused: maar er zitten wel meer levende wormen in mijn pot


Dit is de bemestte tuingrond die ik heb gekocht voor 1,50 bij de intratuin


De kalk, ongeveer 100 gram denk ik aardig veel voor zo weinig grond. eigenlijk wou ik ook nog beendermeel kopen maar ik wist niet zeker of dit van koeien botten afkwam of zo want ik ben veganist en perliet dat hadden ze niet bij de intratuin. dus de ingrediënten zijn (kalk ongeveer 100 gram,tuingrond%50,bemestte grond%50). bij deze foto zit alleen nog maar volle grond dus grond uit mijn eigen tuin en nog geen bemestte grond ik heb niet meer dan dit volle grond gedaan.


Hier kun je zien hoe gekneld hij zat in mijn 0,9 liter potjes


Het resultaat


De ongelukkigen
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
een jongetje of mannetje
Klik om te vergroten...

Een jongetje of mannetje? :P

Ok, je hebt nu 1 plant in een grotere pot, midden in de herfst/winter, zonder lamp. En de rest zit nog in die kleine potjes, wat ben je nou in godsnaam van plan? :P Over je aardemix en de hoeveelheid kalk erin kan ik weinig zeggen, want ik ben hier geen expert in. Maar het lijkt wel erg veel kalk..

En heb je het gat in de pot dichtgeplakt?? DAT MOET JE DUS NIET DOEN!! Anders kan het water aan de onderkant je pot niet uit en gaat de boel lopen schimmelen. Dan kun je het al helemaal vergeten! Grote kans dat dat ene gat zelfs al niet genoeg is, daarom kun je beter plastic potten kopen, dan kun je zelf extra gaten maken.

Ja uh, succes?
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
jij bent goed bezig... zou die foto met je harses erop duss ff weg halen ... wie denk je dat er allemaal hier mee koekeloeren knuppel!!!!

dit isd helaas nummer 3 ( geloof ik ) net niet actie in 1 buitenseizoen... chapo !!!!!

EEERST MAAR IS LEZEN LEZEN LEZEN

greetzzz gtje
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoezo moet ie die foto met zn kop weghalen? hij doet niks illegaals toch?
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
gtje zei:
jij bent goed bezig... zou die foto met je harses erop duss ff weg halen ... wie denk je dat er allemaal hier mee koekeloeren knuppel!!!!

dit isd helaas nummer 3 ( geloof ik ) net niet actie in 1 buitenseizoen... chapo !!!!!

EEERST MAAR IS LEZEN LEZEN LEZEN

greetzzz gtje
Klik om te vergroten...
Gtje jij weet er veel vanaf, Ik vind het erg aardig dat je me al zover geholpen hebt, je hebt er duidelijk meer verstand van als mij. kun je misschien zeggen waar ik meer informatie kan halen? wietforum.nl ken ik al!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er is een tijdschrift, dat heet Soft Secrets. Daar staat alles in over kweken. Je kan ze vinden in growshops of de edities online lezen op internet. Daar heb ik veel van mijn kennis vandaan.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
je mag geen wiet bestellen, maar je mag het wel kweken ?
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ spor: en jij gelooft in sprookjes.... kennis van een ander forum kweekte vorig jaar 5 planten.... deze werd doordat ze 3mx3mx3m per stuk waren inbeslag genomen en is een aanklacht tegen hem gespannen ...

kneuzen hebben geen schijn van kans !!!! want ze hebben de oogst van de totale planten genomen duzz met stam en al ...50 KILO DIE SUKKELS!!

nou kun je NOOIT 10 kilo nat van 1 plant kweken in NEDERLAND ( nepal wel daar heb je bomen van 3 jaar oud en 6 meter hoog en breed )

maar goed dat word vast geseponeerd... maar goed !! je zit wel met ellende ...

WIET IS GEDOOGD!! zoek de betekennis er maar is van op !!!\\

@ welhallodaar: je hebt niks meer nodig dan www.wietforum.nl om een super kweker te worden !!!! zeker op outdoor gebied

LEZEN LEZEN LEZEN \\

greetzzz gtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."