#1
Freebees? Als in gratis zaden? Niet ontvangen ![:(]()

Laat je niet gek maken door de prijzen.....gtje zei:hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop
denk dat ik dan gematst ben .... waren der overigens maar 5 toen ( ben daar inmiddels ook al een beste tijd lid heah )
greetzzz gtje
Welhallodaar zei:Laat je niet gek maken door de prijzen.....gtje zei:hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop
denk dat ik dan gematst ben .... waren der overigens maar 5 toen ( ben daar inmiddels ook al een beste tijd lid heah )
greetzzz gtje
Geld hoeft geen duiding te zijn van kwaliteit.
En normaal zaad is altijd gemiddeld 50% vrouwelijk.
Als je alleen vrouwelijk wil moet je gefeminiseerd zaad nemen, en dat kost meer.
hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop

... maar el watur pijp wilt ze voor buiten kweken daar heeft heriuana weinig zin als je niet verduisterd !!! ze zijn nogal rot gevoelig
@el waterpijp: nou ben blij voor je dat je er gelukkig mee bentdat die planten hughe mogen worden voor je en dikke toppen mogen opleveren volgend jaar
Maar dat ligt natuurlijk voornamelijk in de handen van Moeder Natuur..Ik vind dat het na 2 (of 3 zelfs?) jaar wel weer ff een mooie zomer mag worden in '09 "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."