Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaarheid Pitpots

Houdbaarheid Pitpots

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Freebees? Als in gratis zaden? Niet ontvangen :(
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,

Ik heb vandaag de starterskit van Sannie binnengekregen, waaronder dus een paar pitpots. Maar weet iemand hoe lang deze houdbaar zijn? Aangezien ik pas weer in april kan beginnen..

Bvd
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oneindig natuurlijk.... het is gewoon een soort sponsje toch voor de rest heb ik mijn zaadjes gewoon in een turfpotje gedaan met zaai en stek grond. trouwens als ze uitkomt plaats ze dan eerst in een grond zonder mest. dit heet zaai en stek grond want anders krijgen ze teveel voeding binnen. het zijn kleine plantjes met kleine mondjes
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oneindig natuurlijk? Daar ben ik echt niet zo zeker van, want die dingen zijn al vochtig bij aankomst. Voor de rest heeft wat je verteld niks met het topic te maken en is erg nutteloos om aan mij te gaan vertellen.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey man gefeliciteerd met je sannir starter kit zul je zeker geen spijt van krijgen ...


welke zaden heb je voor volgend jaar ??? heb je basic seeds genomen ???

ff antwoord op je vraag :P

pitpots zijn zeker een jaar goed te bewaren duss niets aan het handje !!!!

greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey,

Bedankt :grin: Vooral omdat jij me op het idee hebt gebracht. :grin: Ik heb de Shack F3 gekozen, aan gezien ik alleen kon kiezen uit Sannie's seeds en ze toch buiten belanden, en daar leek dit soortje het meest geschikt voor (de rest is indoor). Het zijn wel hele kleine zaadjes zeg! Maar ik heb er vertrouwen in.

Knallen volgend jaar :rock:

Edit: Oh yeah btw, kan ik de Pitpots het beste in de koelkast bewaren of is de kast ook gewoon prima?
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey man pitpots kun je gewoon droog in de kast bewaren !!!

tsjaa het is jammer dat je sannie niet kent ..... je had ook kunnen vragen om 2 pakketjes zaad van basic seeds .... dan had ik matte hari en ierdbei gekozen !!

maar goed met rebelshack f3 kun je ook hard kanLLUH

HIER EEN LINKIE

http://www.wietforum.nl/4x-Rebelshack-t46107.html

welke freebees heb je erbij gekregen ???


greetzzz gtje
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop

denk dat ik dan gematst ben .... waren der overigens maar 5 toen ( ben daar inmiddels ook al een beste tijd lid heah )


greetzzz gtje
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
gtje zei:
hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop

denk dat ik dan gematst ben .... waren der overigens maar 5 toen ( ben daar inmiddels ook al een beste tijd lid heah )


greetzzz gtje
Klik om te vergroten...
Laat je niet gek maken door de prijzen.....


Geld hoeft geen duiding te zijn van kwaliteit.

En normaal zaad is altijd gemiddeld 50% vrouwelijk.

Als je alleen vrouwelijk wil moet je gefeminiseerd zaad nemen, en dat kost meer.

Op de aanhangende marktplaats vind je ook voor redelijk geld goed zaad. www.growshop.nl/marktplaats

Groet, hjm



(op marktplaats.nl heb ik een keer lowryder ingetypt en toen zag ik ook een advertentie voor wietzaden op marktplaats.)

Maar ik heb mijn zaden gekregen door een topic te beginnen op www.wietforum.nl en toen heb ik gevraagd wie mij heel goedkoop zaadjes wou geven. toen heb ik HELE goeie zaad gekregen van 10 euro... het waren toen 20 zaadjes.....
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aah ik zie het al, bij een bestelling uit Sannie's Seeds krijg je 10 freebees, en bij een bestelling uit Breeders Choice krijg je er 5. Misschien nog maar een bestelling plaatsen dan, ik zat idd al aan de Ierdbei te denken :)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welhallodaar zei:
gtje zei:
hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop

denk dat ik dan gematst ben .... waren der overigens maar 5 toen ( ben daar inmiddels ook al een beste tijd lid heah )


greetzzz gtje
Klik om te vergroten...
Laat je niet gek maken door de prijzen.....


Geld hoeft geen duiding te zijn van kwaliteit.

En normaal zaad is altijd gemiddeld 50% vrouwelijk.

Als je alleen vrouwelijk wil moet je gefeminiseerd zaad nemen, en dat kost meer.
Klik om te vergroten...

Gefeminiseerd zaad is echtwel niet al-tijd vrouwelijk. Het heeft een grotere kans, maar 100% kun je het never ever weten jongeman.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop
Klik om te vergroten...

Die 75,- is zelfs nog verlaagd naar 70 euro, + Sannie heeft een pak buffertabs aan het pakket toegevoegd :) Freebees of niet, ik vind dat ze daar erg goed bezig zijn. Sannie heeft er iig een nieuwe klant bij :rock:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pitpots zijn toch even houdbaar ja.
Ik werk er persoonlijk niet graag mee.

Als je toch nog eens een bestelling bij Sannie plaatst raad ik je echt de Herijuana aan.
Petrol met koffiesmaak man! Zéér krachtig!
Coughlock :grin:
Succes met je nieuwe aanwinst in ieder geval!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gefeminiseerd zaad is echtwel niet al-tijd vrouwelijk. Het heeft een grotere kans, maar 100% kun je het never ever weten jongeman.
Ja dat klopt, dat lees je vooral vaak op azarius
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmmm ik snap niet waar je nu heen wilt WELHALLODAAR ... we hebben het hier over de pitpots ... verder kwamen we op de zaden van sannie en de freebees


NIEMAND HEEFT HET OVER FEMINISED

tsjaa dat je goedkoop zaadjes heb gekregen ok.... ik heb hier ook nog purple tops van 2 jaar geleden daar mag je ook 50 zaden van hebben voor 25 euro hoor !!! maar dan heb je niets

btw kan ik ook veel en veel goedkoper zaad krijgen dat wel deugt maar daar dien je wel connecties voor te hebben .... doordat ik op wietforum zelf bijna 2 jaar lid ben ken ik wat mensen, waarmee je je voordeel kan doen ( al ben ik daar niet voor lid geworden het is gewoon handig en leuk )

goed zaad is veredelt .... niet plantje a kruisen met plantje b en klaar ... nee als je goed zaad wilt kweken moet eerst selecteren tussen planten op een hoop criteria punten !!!! dit is wat anders als simpelweg een plantje afbloeien ...!!!!!

daarna mag je je weer terug kruizen op de oorspronkelijk vrouw om een f1 stabiel zaad te kunnen krijgen ... nou kortom het is echt veel werk !!!! daar betaal je gewoon geen 10 euro voor maar eerder gewoon 30 euro ( wat terecht is ) bij breeder choise bij de sannieshop is wel alles 20 euro ... maar dat zijn echt mats prijsjes om andere mensen is te laten zien wat nou echt goede planten genetica is !!!!

want believe me elke smoker die smoked verder dan alleen maar stoned worden maar ook voor smaak .... zal echt wel verschil proeven tussen goede genetica en bud genetica !!! daarbij leverd goede genetica planten veel en veel meer op !!!

@ mayan: ja heriuana 1x mogen roken en dat is er zeker niet eentje om sochtends bij je ontbijt te roken nee :P ze bloeit trouwens ook lekker snel af en is niet moeilijk om te kweken ... maar el watur pijp wilt ze voor buiten kweken daar heeft heriuana weinig zin als je niet verduisterd !!! ze zijn nogal rot gevoelig

beter is dan om een double fun te nemen van breeder choise of zaad uit basic seed!!!!

@el waterpijp: nou ben blij voor je dat je er gelukkig mee bent :grin: dat die planten hughe mogen worden voor je en dikke toppen mogen opleveren volgend jaar


greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
... maar el watur pijp wilt ze voor buiten kweken daar heeft heriuana weinig zin als je niet verduisterd !!! ze zijn nogal rot gevoelig
Klik om te vergroten...

Yeah ik kwam ook snel tot die conclusie, heeft namelijk een bloeitijd van 9-11 weken. Die heb ik dus maar van het lijstje afgestreept. Verder trok de K.O Kush me wel qua zijn eigenschappen, maar laat het zo zijn dat ik niet echt een fan ben van die pittig/kruidige smaak van de Kush-varianten. Verder was zo'n beetje elk plantje indoor, behalve de Shack. Dus die is het geworden.

@el waterpijp: nou ben blij voor je dat je er gelukkig mee bent :grin: dat die planten hughe mogen worden voor je en dikke toppen mogen opleveren volgend jaar
Klik om te vergroten...

Ik wens jou hetzelfde toe :stoned: Maar dat ligt natuurlijk voornamelijk in de handen van Moeder Natuur..Ik vind dat het na 2 (of 3 zelfs?) jaar wel weer ff een mooie zomer mag worden in '09 :sunglasses:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bwa ... ik denk dat als je ze van jongs af goed behandeld met vissenmulsie en in bloei rijkelijk vinassekali strooit tegen vorst en ziektes, dat het allemaal nog wel in goede banen zal lopen.
Er zijn er nog op WF die herijuana outdooren, met succes.
Ze zijn inderdaad niet rotbestendig, maar dat zijn veel planten niet die toch met succes buiten gekweekt worden.
Ik zeg niet dat ze rotbestendig zijn, maar ze regelmatig is goed uitshaken doet ook wonderen he :)

Black Jack moete zeker ook es zetten.
Echt straffe indringende geur als je aan de toppen van de plant komt, zachte haze smaak en sterk indica effect!
Zo'n wietje waarbij je na het uitblazen al voelt: ja dit zit lekker!
Ik was gewoon verbaasd dat ik zover kon geraken met zo één plant.
Moest ik niet stoppen met kweken zou dit soortje gegarandeerd uitgespreid onder mijn hps staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."