Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke plant is caramello?

Van welke plant is caramello?

7 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
mr. RLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik ben al een tijdje een fan van 'caramello'-hash. Maar nu vroeg ik me eigenlijk af van welke plant deze komt.
Heeft iemand soms enig idee?

Mr. R

@mods: ik wist niet zeker of ik dit hier moest posten of in de coffeeshop. Als het fout is, bij deze dan mijn excuses.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van welke plant Caramello hasj wordt gemaakt?
Dat kan je beter aan de verkoper/dealer in de shop vragen.

Is namelijk niet zo te zeggen van wat voor soort cannabis plant deze hasj wordt gemaakt.

Als je het land van herkomst weet zou je wel kunnen bedenken van welke soort de hasj wordt gemaakt..

Overigens ERG lekkere hasj die Caramello..
ik ken em van vroeger :) lekkere zachte hashisch :stoned:

Heb jij de Caramello-hasj in worst of plakjes?
m
mr. RLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hem in plakjes. Ik wist niet dat je gewone caramello ook in worstjes kon krijgen (wel de caramello cream).
In ieder geval hartelijk bedankt voor je reactie, nu zal ik proberen erachter te komen van welk land hij is, maar hoe kan je dan te weten komen van welke plant hij is?

Groeten

Mr. R

Edit: het is Marokaanse hash.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heerlijke hasj inderdaad :hearteyes:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vermoed dat de meer sativa achtige planten uit marokko erin zitten.
voor zover ik het snap zijn er verschillende phenotypen aldaar

ik vermoed dat de manier van zeven/persen /bewaren het uieindelijke resultaat erg sterk beinvloedt

het oogstmoment van de plant ( eerste of 2de oogst) zal ook wel een rol spelen.

in marokko wordt van oudsher met zaad gewerkt dat ter plekke circuleert.(namelijk uit de boer zijn eigen planten, heeft ie geen zaad, dan koopt ie dat)

steeds meer boeren schijnen in marokko andere soorten te willen proberen( tevergeefs- maroc planten zijn de enige die zonder irrigatie systeem iets opleveren), en dat zal wel de genen pool iets hebben verontreinigd, maar daar is die hash al te oud voor om dAAR last van te hebben gehad.

het is dus gewone maroc plant(-maar vermoedelijk dus de sativa kant van het geheel)
mooi gezeefd, en netjes geperst.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
zullen idd phenotypes zijn maar meer Sativa invloeden hebben.

Hier een reportage hoe ze de Kif maken:
http://nl.youtube.com/watch?v=rFwFpzewa ... re=related
deel 2, 3 en 3 staan ook op youtube


Ik heb mazzel dat een Marokkaanse collega een stuk 1st class Kif hash voor mij mee neemt als ie weer terug is van vakantie uit Marokko :rock: :smoke:
m
mr. RLid
01-01-2024, 00:00
#7
hartelijk bedankt voor jullie reacties, maar dan heb ik nog 1 vraagje:

kan ik gewoon in een growshop of smartshop vragen naar zaadjes van sativa achtige planten uit marokko? Weten ze dan wat ik bedoel?

Alvast bedankt!

greets

Mr. R
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kwam een mix met maroc tegen in de growshop
vergeten er beter op te letten , maar nu ik hier weer op het forum kijk realiseer ik mij dat.

ja er zijn maroc kruisingen te vinden.
met een beetje mazzel zijn die tamelijk hittebestendig dacht ik zo :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."