Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZal ik lampen kopen?

Zal ik lampen kopen?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie is TS?
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niet dat deze plantjes zonder lampen gaan groeien dus lampen kan ik je aanraden, als je gewoon in een redelijk grote ruimte kweekt lijkt me niet dat die ventilator nut heeft, maar ik weet er niet heel veel van af.
:stoned:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi ik heb double fun / early misty planten en ik vraag me af of ik voor mijn planten wat zuinige tl lampen zal kopen? Het is natuurlijk niet alleen voor deze plantjes maar ook voor de planten hierna.
Die misschien wel wat betere verzorging krijgen dit is namelijk mijn eerste keer.

Dit is hoe ik ze heb neergezet, voor het raam met veel zon. En op het advies van iemand anders heb ik er een ventilator bij gezet maar ik weet niet of dit slim is?????


De grond is een mix van bemestte tuingrond, gewoon grond uit mijn tuin geschept met wat regenwormen, kalk


Deze plant lijkt aan de onderkant van de stengel wat stress te hebben is dit erg?




Mijn planten lijken last te hebben van stress (niet echt veel) zal ik hier wat aan kunnen doen?

g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
gheghe kom dit nou pas tegen ... mot er wel om lachuh

gaar wijf was het sowieso al wel

maar dat het ook een vrouwtje was van EIN REICH EIN FOLK EIN FUHRE da had ik niet achter der gezocht ... maar ja zo zie je maar op internet ken je elkaar nooit :wink: zeker op ene forum als dit waar het allemaal een beetje onpersoonlijk is en just a forum

goed dat dit soort gasten gebaned worden !!!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehe dat je nog de moeite doet te reageren, TS is namelijk banned + een sukkel 1e klas.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
TS = topic starter, welhallodaar dus.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja die avatar ervan, gruwelijk gewoon...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."