Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnder de grond

Onder de grond

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JoepieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil graag beginnen te telen onder de grond, echter kom ik nu zelf bij de volgende problemen uit. Heeft iemand er ervaring mee en een mogelijke oplossing?

Allereerst wil je graag afgelegen liggen, ivm rondlopende ' nieuwschierige' mensen
maar nu wil ik graag de container vervoeren naar de locatie, echter komt het probleem om de hoek kijken dat ikzelf niet beschik over een groot rijbewijs, dus ik zal al een 3e instantie moeten vragen, maar die zullen zich wel een keer achter de oren krabben als ze in the middle of fucking nowhere ineens een gat zien en daar die container in moeten zetten.

Daarnaast kan ik wellicht zelf ter plaatse iets in elkaar zetten, maar wat voor materiaalen kunnen we hiervoor het beste gebruiken(wel lettende op een studenten inkomen), of heeft iemand een oplossing op probleem een?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
echter komt het probleem om de hoek kijken dat ikzelf niet beschik over een groot rijbewijs, dus ik zal al een 3e instantie moeten vragen, maar die zullen zich wel een keer achter de oren krabben als ze in the middle of fucking nowhere ineens een gat zien en daar die container in moeten zetten.
Klik om te vergroten...

Je betaalt hen om het werk te verrichten, niet om vragen te stellen. Overigens ben je ook niet verplicht een antwoord te geven ofzo, en het lijkt me sterk dat ze zullen vermoeden dat het om een toekomstige kweekruimte gaat, dus dat zit wel goed denk ik.

Maar wat jij van plan bent kost behoorlijk wat geld, aangezien je het hok op temperatuur moet houden terwijl het vriest. Een hokje binnen inrichten zou een stuk goedkoper en makkelijker zijn, maar ik neem aan dat je hier niet de ruimte voor hebt? En verder..heb ik eigenlijk geen flauw idee of dit wel haalbaar is met een studenteninkomen.. Mocht je op kleine schaal willen gaan kweken, ben je al zeker rond de 1000 euro kwijt aan materiaal + de stroom en verwarming..

Meer kan ik je niet echt vertellen, ik wens je veel succes in ieder geval.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#3
een container moet je diep ingraven (meer dan 5 meter) om infrarood controles 100% veilig af te zijn.

mijn tip is om met kleine lampjes (250 watt natrium) een ruimte in een stadswijk( centrum) in te richten.
een broodrooster geeft al meer hitte op een infraroodfoto- ga maar na.

led+ spaarlamp+ 250 watt hps = prima licht, weinig hitte.

ingraven in veluwe werkt niet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe wil je die in vredesnaam ingraven zonder dat het opvalt?

even een graafmachine huren lijkt me niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."