#1
Wie heeft ervaring met g-kit 1200 WING met adjust-a-wing reflector ??Ik hoor van G-Tools dat de opbrengst rond de kilo ligt, maar volgensmij overdrijven ze zelf ook een beetje. Heeft iemand ervaring met deze kast of de geschatte opbrengst per kweek?
