Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht kweken

Slecht kweken

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
r
rflleaderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

ik ben van plan om in september 5 gefeminiseerde white widows te kweken op mijn studentenkamer in Maastricht. Ik weet dat je de plant best kweekt in een lichtvrije kast met 600 watt lampen ofzo maar wat als ik dat niet doe? Wat zijn de gevolgen als ik ze gewoon plant als alle andere huiskamerplanten?

- Slechtere kwaliteit
- Minder opbrengst
- ...

Of komen ze dan helemaal niet uit?

Mvg,
Steven
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lichtvrije kast?

Bespaar jezelf gewoon de moeite, er zal niets aankomen, en als er iets aakomt zijn het minieme topjes van rampkwaliteit. 2 'gram' per plant ofzo, waarva het merendeel gewoon blad zal zijn.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je plantjes zullen een tekort aan licht krijgen, hierdoor zullen ze krampachtig de hoogte in groeien. Dit resulteert in lange stengels met nauwelijks vertakkingen. Total crap dus, reken maar niet op een oogst op die manier.

Wat je wel kan doen is een paar TL lampen (let wel op dat ze er geschikt voor zijn) toevoegen, dat scheelt al een hele hoop.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het minste wat je zal moeten doen voor 5 planten is 100Watt aan licht voorzien, hetzij TL of spaarlampen, wil je iets van oogst hebben.
De kast dient ook lichtdicht te zijn uiteraard.

Anders moet je er niet eens aan beginnen :wink:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo vermoeiend - 100 keer de basics uitleggen...

wat zijn mensen ook eigenwijs

98% heeft domme vragen

2% leest op google over onderwerpen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."