Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat moet ik doen met de planten?

Wat moet ik doen met de planten?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat dat gewoon goed moet gaan, mensen die guerilla kweken gaan ook niet elke dag water en voeding geven.

Ik heb er ook van greenhouse en die staan gewoon tussen de rest van de planten in de volle grond, ik geef ze ook niks en ze gaan lekker tot nu toe. :wink:
b
badrangedboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke chill! We dachten dat die planten vet mislukt waren geworden. Maar dat is gelukkig niet zo :grin: :grin: . Als die slakken maar niet alles opeten haha, en ik denk dat we morgen wat voeding kopen voor de planten. Monny monny monny haha :tearsofjoy: :stoned:
b
badrangedgirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat voor voeding is het beste en moet er ook nog kunstmest en compost enzo bij of gewoon nix aan doen behalve water dan :confused:
b
badrangedboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De planten worden dus helemaal opgevreten, en we weten niet wat we er tegen moeten doen. We hebben al iets gekocht maar volgens ons helpt het niet echt.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koop gewoon slakkenkorrels...
b
badrangedboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou, wat we nu hebben staan is dit, ik zal de plant tekenen:

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||

We hebben dus alleen nog maar een stengel, alles is eraf gevreten. rot beesten :(
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oei... je tekening ziet er niet erg gezond uit... Als je de volgende keer last hebt van ongedierte, zou ik ff langs de dichstbijzijnde growshop gaan. Die lui hebben meestal wel anti-kutbeest ideeen of middeltjes, die bestemd zijn voor planten die genuttigd worden, zoals groenten, fruit en wiet.
in ieder geval succes ermee!
b
badrangedboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
de plantjes zijn van badrangedgirl en mij :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."