#1
Ik denk dat dat gewoon goed moet gaan, mensen die guerilla kweken gaan ook niet elke dag water en voeding geven.
Ik heb er ook van greenhouse en die staan gewoon tussen de rest van de planten in de volle grond, ik geef ze ook niks en ze gaan lekker tot nu toe.![:wink:]()
Ik heb er ook van greenhouse en die staan gewoon tussen de rest van de planten in de volle grond, ik geef ze ook niks en ze gaan lekker tot nu toe.
