Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroeitijd paddo's ?

Groeitijd paddo's ?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MakebelieveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had vorige week al gereageerd onder een bestaand topic, maar begin er nu toch zelf maar 1..
Heb vorige week zaterdag de EZ grow kweekset gekocht, kant en klaar kweekset zeg maar.
Na de kweekset in de doos 2 dagen om de paar uur in de koelkast te hebben gehad, maandag uiteindelijk toch de set maar neergezet, in mijn studentenkamer, waar het altijd best warm is.
Zak is continue goed beslagen, en er zat al vrij snel witte schimmel bovenop, en dat is flink uitgebreid. Na 3 dagen 2 gaten in de zak geknipt, maar een dag later alweer dichtgeplakt omdat hier stond dat dat zelfs niet goed is voor de set m.b.t besmetting.

10 dagen later staat de set nog steeds in de zak, temperatuur is vrij stabiel, laatste dagen zelfs wat warmer. De zak stond eerst op de vensterbank met het gordijn tussen de zak en het raam, zodat er geen direct zonlicht opstaat. Nu heb ik de bak verzet, omdat ik de zak ook weer niet teveel vochtigheid wou geven. Het is wel vrij licht in mijn kamer, weet niet of dit de oorzaak is. Maar ik zie nog geen enkel resultaat. Heb ik te weinig geduld ? Foto's volgen nog, nieuwe telefoon gekocht, die nog onderweg is.
H
HammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is er genoeg ventilatie? Bij mijn growboxen zat er altijd zo'n zak bij met een ritsachtige sluiting.

10 dagen is inderdaad lang, maar je moet gewoon geduld hebben. Ik heb ook 8 dagen gewacht, en toen is het plots enorm rap gegaan; in drie dagen moest ik al oogsten. Als je nu na nog een week nog altijd geen resultaat hebt moet je je inderdaad zorgen maken. Zolang als je temperatuur kamertemperatuur is is alles ok.

Ook versta ik onder direct zonlicht dat je je box gewoon buiten zet in de zon. Als er een raam tussen zit is het al geen direct zonlicht meer, als je er zo'n fijn kant gordijntje tussen hebt al helemaal niet.

Geduld, en het komt wel:)

Hammer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."