#1
eey mensen, alvast srry voor de type foutjes als die erin zitten..
ik heb 2 plantjes maar heb er niet veel verstand van
mijn plantjes staan buiten MAAR de toppen zijn nog erg klein en ik ben bang dat ze niet klaar zijn eind deze maand september en dat ze in oktober dood gaan vriezen.
ik kan ze niet binnen kwijt want dan vermoorden mijn ouders me :P
ik heb pas plantenvoeding gekocht in de hoop dat het een beetje opschiet..
heeft iemand goede tips over de plantjes? ik maak binnenkort effe foto's zodat jullie kunnen zien in welke staat ze nu zijn( kan wel iemand ef vertellen hoe ik foto's als reactie hieronderzet?)![:confused:]()
alvast bedankt![:wink:]()
ik heb 2 plantjes maar heb er niet veel verstand van
mijn plantjes staan buiten MAAR de toppen zijn nog erg klein en ik ben bang dat ze niet klaar zijn eind deze maand september en dat ze in oktober dood gaan vriezen.
ik kan ze niet binnen kwijt want dan vermoorden mijn ouders me :P
ik heb pas plantenvoeding gekocht in de hoop dat het een beetje opschiet..
heeft iemand goede tips over de plantjes? ik maak binnenkort effe foto's zodat jullie kunnen zien in welke staat ze nu zijn( kan wel iemand ef vertellen hoe ik foto's als reactie hieronderzet?)
alvast bedankt