hoi goede middag!!!
ik zit nu in dag 7 van mijn nieuwe kweek.
deze heb ik zelf opgezet op de `Jampotten-Methode`.
inhoud: Vermiculiet, rijstemeel en water
na de 2e week was de eerste substaat al geheel wit.
alleen zaten er 2 bruine plekken in met een diameter van +/- 1cm.
ik dacht dat dit misschien door de werking van schimmel kwam, dat het Vermiculiet op die plekken iets is gaan ophopen.
dag 7
de cake is mooi wit en donzig er beginnen ook al kleine draadjes te vormen. goed teken...ze zijn in aantocht!
![:grin:]()
Maar uit de 2 plekken komen nu kleine zwarte haartjes.
ik heb geen idee wat het is of wat ik eraan kan doen.
erg veel last hebben ze er (nog) niet van. alleen zou dat in de komende 2 weken nog kunnen veranderen.
Weet iemand wat dit is...?? en wat ik hier aan kan doen??? WEG Halen???