Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowryder.

Lowryder.

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi.

Hoi.

Ik denk erover om een Lowrydertje te planten. (Edit: Binnenkweek, ja.)
Geen bullshit, ik heb me goed ingelezen maar vraag me (toch) nog enkele dingen af:

1) Qua belichting voor een kast op maat van +- 2 plantjes, zou ik graag werken met TL-lampen door de beperking in hoogte. Ik vraag me af of ik met drie zo'n
(Info: Philips GENIE 11W)[TWEEDE EDIT: Er staat: 11Watt energy, 60 Watt Light, 600 Lumen per lamp :) ) lampjes als ik deze zéér kort bij de plant zet (en uiteraard voldoende ventileer) toekom qua Lumens/Wattage?

2) Ik weet het, het staat op wietforum, maar daar lees ik 50 keer dat 12/12 de beste uur-regeling is voor Lowryder, maar ook 50 keer dat 18/6 en weet ik veel wat het beste is. (Voor bloei dan hé :wink: )
Wat denken jullie? :)

3) Wat zouden jullie nu concreet geven als voedsel per plant?
In Belgie zijn er geen growshops :rolleyes: Daarmee het probleem. Dus liefst dingen die te verkrijgen zijn in Aveve/Gamma/... Belgie zeg maar :)

4) Na hoelang onder 24/24 licht te staan is een Lowryder volledig klaar voor de bloei?


Dankuwel iig :sunglasses:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat betreft die spaarlamp: waarom niet een maatje groter? Je hebt ze ook van 14W, dat scheelt alweer wat. Ik heb dit najaar 3 lowryders (#2) gekweekt, overdag in de vensterbank en 's nachts meestal onder 2 van die 14W lampen. Dat leverde uiteindelijk 5-6g op. Voor de meesten waarschijnlijk een broddelkweek, maar ik ben er tevreden mee (is sowieso een opbrengst waarmee ik heel lang toe kan :grin: ). Maar om maar even aan te geven dat je met zo'n setup waarschijnlijk niet heel veel meer moet verwachten.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tgaat ook om de passie van het plantje. Opbrengst is mooi meegenomen heah :)

Waarom deze lampen? Omdat ik drie van deze soort spaarlampen hier heb liggen, moet ik geen nieuwe kopen he :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."