Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMush mush Cubensis growbox Vraagje

Mush mush Cubensis growbox Vraagje

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
darryltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede posters,

Ik heb vorige week dinsdag mijn kweek setje binnen gekregen via mush mush.nl
ik was blij met de snelle service alleen minder blij met het progres.
Dit is nu mijn 2de kweek set en de 1e was een groot succes.
Mijn vraag:

Ik heb hem nu dus ongeveer een week staan na 5 dagen was er een teken van leven
2 kleine stoeltjes komen nu op maar precies op een plek waar geen mycelium zit en ook onder in de stam zijn ze niet wit(nou maakt me dat niet zoveel uit ) Maar waar blijven de andere dan?.
Ik heb de bak grondig afgezocht maar kan er geen 1 andere in vinden.
De temperatuur is nu rond de 23/24 graden en snachts rond de 20 graden,ik heb er een temperatuur meter bij staan zodat ik de bak kan meten en niet de algemene temperatuur.
Ook staad hij onder een dak koepel waar dus alleen dag licht door kan komen en geen zon.
Ook lijkt het mycelium op een soort van suiker met doorzichtige cristallen er op en zitten er een hoop niet witte plekken in de bak.
De zak is goed vochtig want de wanden van de zak zijn altijd vol met druppels.
Ik kan er niet achter komen wat ik fout doe behalve dat ik deze keer 12 uur heb gesoaked in plaats van 24 uur want dat moest bij bak 1 wel en bij deze handleiding niet.
Is er nog hoop en is het gewoon een slechte 1e flush om moet ik gewoon wachten en nie zo zijken :kots: Groetjes darryltje
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geduld! Hoe groot zijn die 2 al?
d
darryltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De grootste is nu zo,n 2 cm en de ander net een een centimeter.
Zal ik deze 2 gewoon oogsten en de bak opnieuw soaken of alle 2 oogsten en niet soaken maar wachten.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou toch nog een paar dagen wachten. Bij mijn growbox waren ze al 10 dagen aan het "groeien" (niet dus) ze waren nog geen cm groot, ik heb ze geplukt en hij staat nu terug te soaken. Ik hoop dat het nog wat wordt.

Ik wil maar zeggen dat het bij jou toch nog beter gaat dan het bij mij ging dus misschien nog even wachten.
d
darryltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey bedankt voor de snelle reactie.
Ik hoop inderdaad voor je dat je kitje het beter gaat doen.
Vandaag ondekte ik toch nog een beetje hoop want achterin de bak kwam er toch weer een kleine pinhead zich zelf laten zien.
Ik zal wel wat foto's maken om zo het vooruitgang te laten zien.
Thnx :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."