Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede posters, Ik heb vorige week dinsdag mijn kweek setje binnen gekregen via mush mush.nl ik was blij met de snelle service alleen minder blij met het progres. Dit is nu mijn 2de kweek set en de 1e was een groot succes. Mijn vraag: Ik heb hem nu dus ongeveer een week staan na 5 dagen was er een teken van leven 2 kleine stoeltjes komen nu op maar precies op een plek waar geen mycelium zit en ook onder in de stam zijn ze niet wit(nou maakt me dat niet zoveel uit ) Maar waar blijven de andere dan?. Ik heb de bak grondig afgezocht maar kan er geen 1 andere in vinden. De temperatuur is nu rond de 23/24 graden en snachts rond de 20 graden,ik heb er een temperatuur meter bij staan zodat ik de bak kan meten en niet de algemene temperatuur. Ook staad hij onder een dak koepel waar dus alleen dag licht door kan komen en geen zon. Ook lijkt het mycelium op een soort van suiker met doorzichtige cristallen er op en zitten er een hoop niet witte plekken in de bak. De zak is goed vochtig want de wanden van de zak zijn altijd vol met druppels. Ik kan er niet achter komen wat ik fout doe behalve dat ik deze keer 12 uur heb gesoaked in plaats van 24 uur want dat moest bij bak 1 wel en bij deze handleiding niet. Is er nog hoop en is het gewoon een slechte 1e flush om moet ik gewoon wachten en nie zo zijken Groetjes darryltje"
"De grootste is nu zo,n 2 cm en de ander net een een centimeter. Zal ik deze 2 gewoon oogsten en de bak opnieuw soaken of alle 2 oogsten en niet soaken maar wachten."
"Hey bedankt voor de snelle reactie. Ik hoop inderdaad voor je dat je kitje het beter gaat doen. Vandaag ondekte ik toch nog een beetje hoop want achterin de bak kwam er toch weer een kleine pinhead zich zelf laten zien. Ik zal wel wat foto's maken om zo het vooruitgang te laten zien. Thnx"