#1
Je hebt geen kweekhok en kweekt op je bureau?
Hoe kun je ze dan 24/24 belichten?
Voor het zelf toch te proberen zou ik je vraag eerst bij wietforum.nl stellen.
Op dat forum zitten veel meer ervaren kwekers, en zul je sneller antwoord krijgen.
Hoewel ik gok dat het niet gaat lukken.
Hoe kun je ze dan 24/24 belichten?
Voor het zelf toch te proberen zou ik je vraag eerst bij wietforum.nl stellen.
Op dat forum zitten veel meer ervaren kwekers, en zul je sneller antwoord krijgen.
Hoewel ik gok dat het niet gaat lukken.

