#1
Plantjes zijn zo goed als dood ?
wat heeft dit veroorzaakt ? is het overbemesting ? er zitten veel gaatjes onderaan in de pot dus verzuipen kunnen ze toch niet ?
Kan ik eventueel nog voor een reddingsactie zorgen ? wat zouden jullie doen
Help help
ze staan sinds kort in bloei er hangt amper iets aan en ze zijn al kapot grrrr
eerste keer dat ik zoiets tegenkom
grtz
wat heeft dit veroorzaakt ? is het overbemesting ? er zitten veel gaatjes onderaan in de pot dus verzuipen kunnen ze toch niet ?
Kan ik eventueel nog voor een reddingsactie zorgen ? wat zouden jullie doen
Help help
ze staan sinds kort in bloei er hangt amper iets aan en ze zijn al kapot grrrr
eerste keer dat ik zoiets tegenkom
grtz
