Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan/vrouw? fimmen dieven en toppen

Man/vrouw? fimmen dieven en toppen

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet hoe een mannetje en een vrouwtje eruitzien maar ik heb zo mijn twijfels,
bij mannetjes groeien en toch echt balletjes aan he?
Ja sorry het is al eventjes geleden datk nog een plantje had...
pic1: voor het fimmen dieven en toppen
pic2: Toen heb ik ze gefimmed gediefd en getopt
pic3: Na het fimmen dieven en toppen

Greetz :stoned:
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#2
IlovetheWEED zei:
Ik weet hoe een mannetje en een vrouwtje eruitzien maar ik heb zo mijn twijfels,
bij mannetjes groeien en toch echt balletjes aan he?
Ja sorry het is al eventjes geleden datk nog een plantje had...
pic1: voor het fimmen dieven en toppen
pic2: Toen heb ik ze gefimmed gediefd en getopt
pic3: Na het fimmen dieven en toppen

Greetz :stoned:
Klik om te vergroten...
Man of vrouwtje?
Grtzz
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt toch al een topic lopen?
Iets ander onderwerp, maar zelfde foto's en vraag.

Met zulke foto's zal niemand het kunnen zeggen.
Zet je camera op close up ( vaak dat bloemetje) en maak dan GOEDE en SCHERPE foto's.

Waarschijnlijk is het nog net iets te vroeg om het goed te kunnen zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."