Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraage over 4 Lowryders (Easy Ryder), buiten

Vraage over 4 Lowryders (Easy Ryder), buiten

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb voor de 1ste keer lowryders gekocht. Alles gaat goed eigenlijk. Grond : Premix (biobizz), voeding van Hesi (suppervit, fosfor, bloei) en in het begin wortelvoeding.
Het is outdoors onder mijn veranda. Ze staan onder afdak maar ze staan dus niet achter glas ofzo hé ( het is geen gesloten veranda).

Nu komt mijn vraag : Nu staan ze in bloei, al bijna 2 weken. Hoe moeten de toppen dan groeien? Ik bedoel is het in begin wat traag en nadien eenmaal vertrokken groeien de toppen goed door? Of worden dat buiten geen dikke toppen?

Greetzzz P.J. :wave: :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
&joy zei:
Wat bedoel je precies met dit knipafval in een zak doen en in de vriezer? En wat doe je er vervolgens mee?
Klik om te vergroten...

De kristallen op het knipafval kun je nog gebruiken om hasj van te maken. Het wordt in de vriezer bewaard zodat de bevroren kristallen makkelijk loskomen van het blad.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buiten ga je zowiso geen dikke, compacte toppen krijgen zoals je die van binnenwiet gewent bent.
Om zo mooi mogelijke toppen te krijgen, heb je ook zoveel mogelijk zon nodig.

Onder een veranda klinkt voor mij niet als een zonrijke plaats.

Om naar eigen inziens antwoord op je vraag te geven:

De eerste weken moet het inderdaad nog wat op gang komen, vanaf ongeveer week 4 gaat het wat harder. In week 6/7 zijn ze wel redelijk ontwikkeld en moeten ze nog wat rijpen.

Je hebt autoflowers, dus ik kan het erg moeilijk inschatten.

Just watch them grow :stoned:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey mensen!!
1 plantje al geknipt en gedroogt, gisteren in de avond 1ste maal getest.
Kdacht pfff raar smaakje om aan te wennen hehe :)
Maar...man man wat was ik na 8 trekken lekker high :grin: :hearteyes:
Men broer zei het ook dat het zeer goed gelukt is voor eigen buitenkweek :)
Nu vandaag 2de plat geknipt en aan het drogen gehangen :stoned:

De andere 2 moeten denk ik nog een dag of 4-5.

En dan het knipafval in de vriezer in een zak totdat alles geknipt is en dan...Ice-o-Lator zakken terug boven halen :P :hearteyes: :hearteyes:

Greeetzzzz :wave: :rock: :stoned:
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat bedoel je precies met dit knipafval in een zak doen en in de vriezer? En wat doe je er vervolgens mee?
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het knipafval dat uit de vriezer komt bewerk ik dan volgens de methode "water en ijs extractie".
Met behulp van de daarvoor gemte IceOlator-zakken (ik heb een set van 2 zakken).

Google anders eens Ice-o-lator en dan kom je er wel :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."