#1
Ik heb voor de 1ste keer lowryders gekocht. Alles gaat goed eigenlijk. Grond : Premix (biobizz), voeding van Hesi (suppervit, fosfor, bloei) en in het begin wortelvoeding.
Het is outdoors onder mijn veranda. Ze staan onder afdak maar ze staan dus niet achter glas ofzo hé ( het is geen gesloten veranda).
Nu komt mijn vraag : Nu staan ze in bloei, al bijna 2 weken. Hoe moeten de toppen dan groeien? Ik bedoel is het in begin wat traag en nadien eenmaal vertrokken groeien de toppen goed door? Of worden dat buiten geen dikke toppen?
Greetzzz P.J.

Het is outdoors onder mijn veranda. Ze staan onder afdak maar ze staan dus niet achter glas ofzo hé ( het is geen gesloten veranda).
Nu komt mijn vraag : Nu staan ze in bloei, al bijna 2 weken. Hoe moeten de toppen dan groeien? Ik bedoel is het in begin wat traag en nadien eenmaal vertrokken groeien de toppen goed door? Of worden dat buiten geen dikke toppen?
Greetzzz P.J.
