Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArjans Haze #2, Green O' Matic and NYDiesel grow

Arjans Haze #2, Green O' Matic and NYDiesel grow

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen.

Na alle leuke topics over growen enzo, ga ik nou toch is tonen hoe het hier gesteld staat...

In dit subforum moeten niet alleen vragen, toch? :)

... De NYDiesel heb ik gekregen vlak voor zijn bloei, persoon had plantjes genoeg..
Green O' Matic heb ik gekweekt van kleinsaf, lekker makkelijke soort, leuke high... Deze wordt bijna omgehakt.. nog twee weekjes ofzo...

En die Arjans Haze, tja, kreeg teveel licht tijdens de nachtcyclus en is dus nooit in de bloei geschoten bij zijn vorige eigenaar, nu ga ik hem proberen te redden met licht :) Heeft vijf maand gestaan al in ALLE weersomstandigheden bijna...

http://img178.imageshack.us/img178/4095/img0371k.jpg

Alle plantjes bij elkaar.

http://img215.imageshack.us/img215/2765/img0372fx.jpg

Links de NYDiesel, rechts de Arjans Haze #2, vanachter de Green O Matic

http://img839.imageshack.us/img839/1628/img0376bk.jpg

NYDiesel op achtergrond, links de twee (getopt) toppen van de Arjans Haze... Kijk hoe dun die blaadjes... Heeft 5 maand buiten gestaan bij die vriend...



http://img215.imageshack.us/img215/2439/img0383zd.jpg

Bijtopje NYDiesel :)



Effe rightclicken op deze foto :wink:
En een budshotje van een bijtopje van de NYDiesel.. :)


Groet! :)

Edit: (Uploading foto's)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk! Misschien kun je er een kweekverslagje van maken met oudere foto's?

Nu zie ik in ieder geval alleen :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding.... staan.

Even uploaden op een van de bekendere sites en een linkje plaatsen.
Of een img link gebruiken:wink:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu zou het moeten werken denk ik. :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze doen het:)

Maar wat uitleg over wat wat is is misschien wel fijn?

Wel mooie close up foto's dat dan weer wel:)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo, ook weer geregeld.

Hoe staat het bij jou daar Peptalk? :)
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
WAUW!!!!!!!!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Schitterende foto! MEER MEER MEER!! :rock:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Zo, ook weer geregeld.

Hoe staat het bij jou daar Peptalk? :)
Klik om te vergroten...

Netjes, netjes!

Tja wat zal ik zeggen?

Nat?
Ik heb helaas niet de mogelijkheid van een garagebox ( of iets wat er op lijkt) met lampen.
En de natuurlijke lamp laat het hier in het altijd zonnige Zeeland de laatste tijd afweten. Zelfs als het in de rest van het land prachtig is:(

Maar nog geen rot te bekennen ( week 4 v/d bloei) dus heb nog wel wat hoop:)
Wel wat meeldauw, maar dat is gelukkig een stuk makkelijker te bestrijden dan toprot.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."