Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBinnenkweek

Binnenkweek

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,
Ik heb enkele dagen geleden 4zaadjes in de grond gestoken
en deze zijn nu ontkiemd... maar ze worden al heel lang... hoe komt dit?
Mvg IlovetheWeed :stoned:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze gaan strekken, dit wil zeggen dat de lamp te ver van de bladeren/stammetjes afstaan, heb je jezelf ingelezen voordat je hiermee begint? En met welke setup kweek je?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt wel of dat schijnende de reflectie is van de fliter in het raam?
Kweek je achter het raam?

If so, pleur dit dan maar weg en lees je heel de winter goed in over kweken.
Dan kun je gaan kiezen: Investeren in een fatsoenlijke binnen setup, of goedkoop buitenkweken.

Kweek je wel onder een lamp, zet dan zoals Teupsitter al zei de lamp iets dichter op de plantjes.
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Het lijkt wel of dat schijnende de reflectie is van de fliter in het raam?
Kweek je achter het raam?

If so, pleur dit dan maar weg en lees je heel de winter goed in over kweken.
Dan kun je gaan kiezen: Investeren in een fatsoenlijke binnen setup, of goedkoop buitenkweken.

Kweek je wel onder een lamp, zet dan zoals Teupsitter al zei de lamp iets dichter op de plantjes.
Klik om te vergroten...
Nee ik kweek in een doos met zilverpapier en een lamp.. Wat is ongeveer het capitaal dat je moet hebben voor een fatsoenlijke setup te kunnen kopen? (waar koop je deze spullen dan?) want ik woon in belgie he... en buitenkweken gaat nu niet meer he beetje tekoud enzo he :P
Mvg Ilovetheweed :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat voor lamp heb je en hoeveel watt?

Is het een hps? Anders is het sowieso zinloos.
TL/spaarlamp/LED is toch niet echt alles.

Als je in België woont is het wat lastig, prijs van de spullen is totaal afhankelijk van wat jouw mogelijkheden zijn.
Kijk even bij wat online growshops, en breng vooral een bezoekje aan: wietforum.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."