Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgroei

groei

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey ik heb nu hps/tl.lampen aangeschaft 400w ik vroeg me af hoe ik mijn plant ookal weer veel zijtakken kan laten ontwikkelen... zoals mijn plant deze zomer of anders gezegd hoe maak ik trg een struikje? :tongueout: grtzzz Ilovetheweed
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#2
IlovetheWEED zei:
hey ik heb nu hps/tl.lampen aangeschaft 400w ik vroeg me af hoe ik mijn plant ookal weer veel zijtakken kan laten ontwikkelen... zoals mijn plant deze zomer of anders gezegd hoe maak ik trg een struikje? :tongueout: grtzzz Ilovetheweed
Klik om te vergroten...

Hier stopte ik met lezen.
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Theupsetter zei:
IlovetheWEED zei:
hey ik heb nu hps/tl.lampen aangeschaft 400w ik vroeg me af hoe ik mijn plant ookal weer veel zijtakken kan laten ontwikkelen... zoals mijn plant deze zomer of anders gezegd hoe maak ik trg een struikje? :tongueout: grtzzz Ilovetheweed
Klik om te vergroten...

Hier stopte ik met lezen.
Klik om te vergroten...
wa?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of je hebt HPS, of TL, je kunt niet 2 in 1 hebben. (dit kan natuurlijk wel, maar het lijkt me niet erg effectief)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook kun je van die sprieten geen struikjes meer maken.
Die lange gestrekte planten krijg je door een te zwakke lichtbron.

Mooie brede planten krijg je wanneer je een goede lichtbron op voldoende afstand van de planten zet. Natuurlijk moet je de lampen afstellen op de groei van de planten.

En ik denk dat je HPS hebt, 400w TL lijkt me onwaarschijnlijk.

Dus: Nieuw zaad opkweken, met je lampen op 18/6.
Na een weekje of zo op 12/12 zetten. Dan hou je wel stuikjes mits je het voor de rest goed doet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."