Misschien dat ik dit een beetje laat post, maar ik ben Ecuadoraanse paddos aan het kweken. En ik wou jullie even versassen met een plaatje van de groei so far. Ik heb de set nu net nog geen 2 weken en ze zijn al redelijk groot gegroeid Ze kwamen eigenlijk al boven na 10 dagen fso.
Arent they lovely? lijken net allemaal potloodventers
Anyway, ik zal elke dag een fotoke posten hoe het met de paddokes gaat
#3
waw, had ik die hier ook maar staan.
is dit je eerste keer dat je paddo's kweekt?
ben benieuwd om ze te zien evolueren...
grts
#4
mandragora zei:
waw, had ik die hier ook maar staan.
is dit je eerste keer dat je paddo's kweekt?