#1
Ik had idd wat langer willen wachten met het oogsten maar sommigen werden te zacht aan de onder kant en ik wou het niet gaan verkloten.
Ik denk dat het fout ging door het niet laten weken van tevoren maar goed daar trap ik niet nog een keer in.
Die van het bord kan ik ook gebruiken? ook al zijn ze onderaan een beetje aan de sponzige kant?
Ik heb ze nu trouwens in een doosje onder de verwarming staan met de stand op 3 is dat ok?
Ik denk dat het fout ging door het niet laten weken van tevoren maar goed daar trap ik niet nog een keer in.
Die van het bord kan ik ook gebruiken? ook al zijn ze onderaan een beetje aan de sponzige kant?
Ik heb ze nu trouwens in een doosje onder de verwarming staan met de stand op 3 is dat ok?