Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoeie of slechte paddo's!

goeie of slechte paddo's!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mia85Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had idd wat langer willen wachten met het oogsten maar sommigen werden te zacht aan de onder kant en ik wou het niet gaan verkloten.
Ik denk dat het fout ging door het niet laten weken van tevoren maar goed daar trap ik niet nog een keer in.
Die van het bord kan ik ook gebruiken? ook al zijn ze onderaan een beetje aan de sponzige kant?
Ik heb ze nu trouwens in een doosje onder de verwarming staan met de stand op 3 is dat ok?
M
Mia85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag mensen!

Na vier weken heb ik uiteindelijk besloten mijn paddo's te plukken,
Ik heb ze destijds niet een dag in water laten weken omdat het niet in de aanwijzingen die ik van de verkoper had gekregen vermeld stond.
Nu vind ik ze een beetje apart eruit zien en aangezien dit mijn eerste keer is, vraag ik jullie wat jullie ervan vinden? ik ga ze drogen want hier heb niet genoeg aan, ik ga het met een aantal mensen doen.
Nu staat mijn kit onder water, op naar de volgende ronde.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie er niets verdachts aan..
Zelfs die kleintjes kun je, naar mijn inziens, gewoon consumeren.

Wel even bij zowel de kleine als de grote de restanten van het medium eraf spoelen/wrijven.
Dus de vermiculiet ed. zijn niet eetbaar.

Ze zijn wel iets vroegjes geoogst.
Maar ze stonden al 4 weken zij je? Bedoel je dan 4 weken groeien, of in totaal?

Het soaken is inderdaad wel echt nodig. Paddenstoelen houden van (veel) vocht.
M
Mia85Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb ze eerst met kleine hoeveelheid water gesprayd en dan in de zak gedaan, dat was in totaal vier weken geleden.



PepTalk zei:
Ik zie er niets verdachts aan..
Zelfs die kleintjes kun je, naar mijn inziens, gewoon consumeren.

Wel even bij zowel de kleine als de grote de restanten van het medium eraf spoelen/wrijven.
Dus de vermiculiet ed. zijn niet eetbaar.

Ze zijn wel iets vroegjes geoogst.
Maar ze stonden al 4 weken zij je? Bedoel je dan 4 weken groeien, of in totaal?

Het soaken is inderdaad wel echt nodig. Paddenstoelen houden van (veel) vocht.
Klik om te vergroten...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer je ze droogt moet je altijd zorgen dat er lucht langs kan stromen.
In een afgedekte doos is dus niet goed.

Dat sponzige is voor mij niet echt herkenbaar.
Misschien kan iemand anders hier antwoord op geven.
Over het algemeen geld dat wanneer er niets ruikt (lees: stinkt) of er erg verdacht uitziet is er niets aan de hand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."