Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had idd wat langer willen wachten met het oogsten maar sommigen werden te zacht aan de onder kant en ik wou het niet gaan verkloten. Ik denk dat het fout ging door het niet laten weken van tevoren maar goed daar trap ik niet nog een keer in. Die van het bord kan ik ook gebruiken? ook al zijn ze onderaan een beetje aan de sponzige kant? Ik heb ze nu trouwens in een doosje onder de verwarming staan met de stand op 3 is dat ok?"
"Dag mensen! Na vier weken heb ik uiteindelijk besloten mijn paddo's te plukken, Ik heb ze destijds niet een dag in water laten weken omdat het niet in de aanwijzingen die ik van de verkoper had gekregen vermeld stond. Nu vind ik ze een beetje apart eruit zien en aangezien dit mijn eerste keer is, vraag ik jullie wat jullie ervan vinden? ik ga ze drogen want hier heb niet genoeg aan, ik ga het met een aantal mensen doen. Nu staat mijn kit onder water, op naar de volgende ronde."
"ik heb ze eerst met kleine hoeveelheid water gesprayd en dan in de zak gedaan, dat was in totaal vier weken geleden. PepTalk zei: Ik zie er niets verdachts aan.. Zelfs die kleintjes kun je, naar mijn inziens, gewoon consumeren. Wel even bij zowel de kleine als de grote de restanten van het medium eraf spoelen/wrijven. Dus de vermiculiet ed. zijn niet eetbaar. Ze zijn wel iets vroegjes geoogst. Maar ze stonden al 4 weken zij je? Bedoel je dan 4 weken groeien, of in totaal? Het soaken is inderdaad wel echt nodig. Paddenstoelen houden van (veel) vocht. Klik om te vergroten..."