#1
Hoi gordijn,
Heb je topic verplaatst naar de 'kweek en crea hoek', zelf geen kennis van het kweken van paddo's...
Hopelijk word je vraag snel beantwoord.
grts
Heb je topic verplaatst naar de 'kweek en crea hoek', zelf geen kennis van het kweken van paddo's...
Hopelijk word je vraag snel beantwoord.
grts
