Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reacties. In de gebruiksaanwijzing staat dat je sowieso geen water bij de kweekset mag gieten. Niet direct althans. Ik heb eergisteren water bij de set gespoten, maar ook dat staat er niet bij. Ik hoop dat het gaat werken! Groeten"
"Hallo, Ik heb vandaag een kweekset gekocht bij een smartshop om Stropharia Cubensis te kweken, een paddosoort. Ik heb er netjes een gebruiksaanwijzing bij gekregen en deze netjes opgevolgd: set uit de doos, deksel open en de oppervlakte licht bevochtigd. De set in de plastice zak en de paperclips erop. Deze staat op een uiterst geschikte plaats, alles prima zou je zeggen. Hetgeen waar ik me zorgen over maak is dat er nergens in de (door de smartshop geschreven) gebruiksaanwijzing staat dat je er water in moet laten lopen en dat uiteindelijk weer afgieten. Dat zie ik namelijk wel op veel sites en in ervaringen terugkomen. Kan iemand mij helpen door wel/niet te bevestigen of dit óók een goede manier is? Bij voorbaat dank, Gordijn"