#1
Hallo beste psychonauten , gebruikers , genieters , kwekers en nieuwsgierigen.
Wie o wie op het forum kweekt er nog coca planten thuis?
Er zijn weinig mensen die dit doen lijkt me, mede ook omdat je bij eige kweek ervan uit kunt gaan dat je er nooit cocaine van kan maken. Met die opzet hoef je er niet aan te beginnen.
Zelf heb ik nog enkele van deze geweldige planten staan, en vroeg mij af of er nog andere mensen zijn om ervaringen mee te delen.
Ik zie enkel nog oude topics.
Kom er maar in!! wie o wie is een trotse coca plant bezitter anno 2013:P
Wie o wie op het forum kweekt er nog coca planten thuis?
Er zijn weinig mensen die dit doen lijkt me, mede ook omdat je bij eige kweek ervan uit kunt gaan dat je er nooit cocaine van kan maken. Met die opzet hoef je er niet aan te beginnen.
Zelf heb ik nog enkele van deze geweldige planten staan, en vroeg mij af of er nog andere mensen zijn om ervaringen mee te delen.
Ik zie enkel nog oude topics.
Kom er maar in!! wie o wie is een trotse coca plant bezitter anno 2013:P