#1
Hallo,
Dit jaar heb ik voor het eerst een autoflower plant. Normaliter liet ik mijn planten schrikken na 10 weken zodat ze ineens flink in de bloei gaan staan. Schrikken d.m.v. ze in het donker te zetten, 12 uur licht, 12 uur donker.
Mijn plant lijkt hier alleen niet van gediend en z'n bladeren worden rot.
Is het uberhaupt wel de bedoeling dit te doen met een autoflower plant? Of kan je die gewoon de hele dag buiten laten?
Bedankt alvast,
omfg
Dit jaar heb ik voor het eerst een autoflower plant. Normaliter liet ik mijn planten schrikken na 10 weken zodat ze ineens flink in de bloei gaan staan. Schrikken d.m.v. ze in het donker te zetten, 12 uur licht, 12 uur donker.
Mijn plant lijkt hier alleen niet van gediend en z'n bladeren worden rot.
Is het uberhaupt wel de bedoeling dit te doen met een autoflower plant? Of kan je die gewoon de hele dag buiten laten?
Bedankt alvast,
omfg