Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet kweken buitenshuis

wiet kweken buitenshuis

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tsibitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie dat er al vele dergelijke vragen stellen maar hoop togdat jullie me kunnen helpen
ik wil 5zaadjes (auto short rider) kopen het zijn dus gefemin. "klein" plantjes voor indoor of outdoor nu zeggen ze op de site 400grm de plant na 2 maand is dat niet te veel voor die plantjes hoeveel zou ik als beginner echt oogsten en hoe groot zijn die plantjes ongeveer kunnen ze goed tegen de koude?
Laat gerust iets weten :beer:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is als eerste wil laten weten is: INTERPUNCTIE.
Om je vraag goed te kunnen beantwoorden moet je vraag wel duidelijk zijn, het is nu amper te lezen.

Ik weet niet of je van plan bent om nu nog buiten te gaan groeien? Dan kun je beter uitstellen tot volgend voorjaar. Het wordt nu inderdaad te koud, te vochtig en te donker.

Alles wat de growshop bij de info van de zaden zet klopt niet, althans....
Ze grower heeft met 1 van die zaden (die totaal anders kan zijn als die jij koopt) met de meest ideale omstandigheden deze resultaten geboekt.

Bij een autoflower moet je op 50gram. p.p. rekenen wanneer je een goede oogst hebt. In je eerste jaar zal dit nog niet de helft zijn vrees ik. Is wel afhankelijk van hoeveelheid zon en in welke grond ze staat. Ook de hoeveelheid weken waarin ze afbloeit klopt eigenlijk nooit. Tel hier 2-6 weken bij op.
De hoogte van de plantjes is erg afhankelijk van de stabiliteit van het zaad, de hoeveelheid en intensiteit van het licht, de hoeveelheid en kwaliteit van de grond, hoeveelheid en inhoud van het water en het moment van water geven enz. enz.

Als je (volgend jaar) die zaadjes gewoon buiten knalt (eerst in potjes met zaai- en stek aarde of potgrond) en later in de volle grond in de tuin dan gok ik dat je plantjes zo'n 40-75cm hoog worden en 20-40gr. per stuk opleveren.
Indoor heb je wel wat betere en meer opbrengst maar ook meer kosten. Ook is het niet gedoogd natuurlijk.

Succes!
t
tsibitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt , je hebt gelijk ik zal eerst proberen paddo's te kweken en begin volgendjaar mischien die autoflowers
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."