Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga er ook 5 kweken short riders 't zijn autoflowers ik ga ze buitenkweken maar nog dit najaar hopelijk"
"Ik zou er een growset willen bestellen maar voor welke soort kies ik het best B+, Combodia, Mazatapec, golden teacher F1 dit zijn de keuzes ik wil er gewoon zoveel mogelijk "winst" uithalen welke kies ik het best?"
"ok dan ga ik voor de combodia zijn dat er die veel "gewicht" opleveren?"
"Ik zie dat er al vele dergelijke vragen stellen maar hoop togdat jullie me kunnen helpen ik wil 5zaadjes (auto short rider) kopen het zijn dus gefemin. "klein" plantjes voor indoor of outdoor nu zeggen ze op de site 400grm de plant na 2 maand is dat niet te veel voor die plantjes hoeveel zou ik als beginner echt oogsten en hoe groot zijn die plantjes ongeveer kunnen ze goed tegen de koude? Laat gerust iets weten"
"Bedankt , je hebt gelijk ik zal eerst proberen paddo's te kweken en begin volgendjaar mischien die autoflowers"