Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToptrot gebruiken voor hasjolie

Toptrot gebruiken voor hasjolie

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lesyouriLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Een maatje van mij heeft nog een paar honderd gram wiet met redelijk wat toprot erin.
Ik dacht weg gooien is altijd zonde, dus eerst maar eens kijken wat ik er nog mee kan.

Ik ben nogal een fan van Hasjolie, ik maak het eigenlijk altijd met butaan gas.
Heeft iemand hier ervaring mee of kennis van? Rot is het afsterven van het plantmateriaal en daarom is het niet lekker om op te roken, maar de THC zou je er eigenlijk gewoon uit moeten kunnen filteren, en er blijft minder plantmateriaal in de residu over zoals bij hasj.
Ik kan er verder alleen niks over vinden..

Hopelijk weten jullie meer dan ik!

Alvast bedankt :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij, en dat weet ik niet zeker, blijven er na de extractie nog sporen van de schimmels en/of bacteriën achter. Wellicht als je de extractie met geschikte ethanol uitvoert?

Er staan op internet voldoende handleidingen en how to's hoe je hasjolie kunt maken.
Het gaat hier echter om het omzetten van een gedoogd product (wiet) naar een illegaal product (hasjolie). Vandaar dat op deze site geen complete methodes mogen staan.

Mocht je de wiet gaan gebruiken, probeer de rotte stukken er dan gewoon goed uit te knippen. Alles wat je redelijk schoon overhoud is een geruststelling.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."