#1
Hallo,
Een maatje van mij heeft nog een paar honderd gram wiet met redelijk wat toprot erin.
Ik dacht weg gooien is altijd zonde, dus eerst maar eens kijken wat ik er nog mee kan.
Ik ben nogal een fan van Hasjolie, ik maak het eigenlijk altijd met butaan gas.
Heeft iemand hier ervaring mee of kennis van? Rot is het afsterven van het plantmateriaal en daarom is het niet lekker om op te roken, maar de THC zou je er eigenlijk gewoon uit moeten kunnen filteren, en er blijft minder plantmateriaal in de residu over zoals bij hasj.
Ik kan er verder alleen niks over vinden..
Hopelijk weten jullie meer dan ik!
Alvast bedankt![:)]()
Een maatje van mij heeft nog een paar honderd gram wiet met redelijk wat toprot erin.
Ik dacht weg gooien is altijd zonde, dus eerst maar eens kijken wat ik er nog mee kan.
Ik ben nogal een fan van Hasjolie, ik maak het eigenlijk altijd met butaan gas.
Heeft iemand hier ervaring mee of kennis van? Rot is het afsterven van het plantmateriaal en daarom is het niet lekker om op te roken, maar de THC zou je er eigenlijk gewoon uit moeten kunnen filteren, en er blijft minder plantmateriaal in de residu over zoals bij hasj.
Ik kan er verder alleen niks over vinden..
Hopelijk weten jullie meer dan ik!
Alvast bedankt