Ruikt je huis naar wiet na het maken van Wietthee?
2 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
#1
Zoals het onderwerp al zegt? Misschien wat ervaringe van jullie?
bedankt
#2
Die kans is best aanwezig. Bij mij rook het niet heel sterk maar ik maakte hasjbrownies (dmv hasjboter) en had de afzuigkap op standje raket staan.
#3
Ik heb hem even naar het juiste subforum verplaatst .
Hoe ga je het maken? Met wietboter? Dan kan je keuken wel enigszins gaan ruiken, maar in mijn ervaring valt dat eigenlijk altijd wel mee. Kan ook zijn dat je zelf niet ruikt als je er continu in staat natuurlijk.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.