Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGuerilla-kweek

Guerilla-kweek

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag iedereen

Ben van plan om dit jaar een guerilla-kweek op te stellen. Nu heb ik 3 autoflower zaden gekocht. Het is niet aangeraden om deze over te potten en dus best gewoon te beginnen in de uiteindelijke pot. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik de zaailingen beschermen die dan ook meteen op de plek van de guerilla-kweek worden geplaatst? Ik hoorde namelijk dat een halve plastieken fles kan helpen maar vrees dat als het stevig schijnt dit de zaailingen zou kunnen verbranden. Aangezien de plaats aan de rand van een bos is (waar meestal toch wat heel wat insecten rondhangen) zou ik ze best niet onbeschermd achterlaten. Iemand een idee?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
wil je nou stekjes in potten neerzetten of in de volle grond?

Hoe dan ook denk ik dat je zelf waarschijnlijk het beste weet waar in je omgeving je ze zou kunnen planten. houd wel rekening met het formaat, als je ze in de grond zet.

De bosrand lijkt misschien geschikt, maar er lopen stiekem best veel mensen langs. het beste zoek je een open plek in het bos of juist niet in het bos achter een schuur of iets dergelijks.

Opengesneden flessen zullen je stekjes denk ik niet verbranden, dat dunne PET van tegenwoordig is een slechte lens, helemaal als deze van binnen vol zit met condens.

Van aanvreten van beesten heb ik nog zelden gehoord, maar je zou wat gaas rond je stekkies kunnen zetten. Qua insecten heb je denk ik het meeste te vrezen van bladluis enzovoorts. De enige manier om ziekten en schade door beestjes te bestrijden is je planten dagelijks checken, maar dat is het stomste wat je kan doen als je ergens buiten je planten neerzet.

Kan je niet gewoon binnen of in je achtertuin telen? je drie zaadjes maken echt niemand uit.
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bedankt voor de reactie

Aangezien de tuin een te open plaats is denk ik er toch aan om ze op de plek bij het bos te zetten maar dan in het begin ,terwijl toch maar klein zijn, ze voor te groeien in een pot in de tuin.
Ga nog wat info zoeken over low stress training aangezien de planten dan minder zouden moeten opvallen en de tuin misschien toch een optie is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een te afgelegen plek is niet makkelijk om dagelijks te inspecteren maar vooral erg opvallend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."